اخبار بازی

Elden Ring رکورد جوایز بهترین بازی سال را شکست

بازی Elden Ring با کسب ۳۲۴ جایزه توانست رکورد The Last of Us Part 2 را بشکند و رکورد بیشترین تعداد جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کند.

می‌توان بدون اغراق بازی Elden Ring را یکی از موفق‌ترین و تحسین‌شده ترین آثار سال ۲۰۲۲ دانست. بازی اکشن نقش‌آفرینی و جهان‌باز فرام سافتور پس از عرضه با ستایش و نقدهای مثبت فراوانی رو‌به‌رو شد و پس از آن هم نه‌تنها در بحث میزان فروش، بلکه در کسب جوایز متعدد هم بسیار موفق عمل کرده است. درواقع بازی الدن رینگ با گذر از The Last of Us Part 2 تا امروز بیشترین جایزه بهترین بازی سال از رسانه‌ها و منتقدان را دریافت کرده است.

کاربران انجمن ریست‌ارا جوایز گوتی در سایت‌ها و مراسم‌های مختلف را پیگیری کرده‌اند و در سال ۲۰۲۲، الدن رینگ با دریافت ۳۲۴ جایزه تا زمان نگارش این خبر توانسته است بیشترین جایزه بهترین بازی سال را دریافت کند. این جوایز شامل ۲۸۱ جایزه بهترین بازی سال از نگاه منتقدان و ۴۳ جایزه با رای مخاطبان است. رکورد قبلی که در اختیار قسمت دوم بازی The Last of Us بود، در سال ۲۰۲۰ به‌دست آمده بود که در مجموع ۳۲۲ جایزه شامل ۲۰۸ جایزه از رسانه‌ها و ۱۱۴ جایزه از رای طرفداران دریافت کرده بود.

فراموش نکنید از آن‌جا که سال ۲۰۲۳ تازه شروع شده است و هنوز برخی از رسانه‌ها جوایز سالانه را برگزار نکرده و برندگان را مشخص نکرده‌اند، احتمال دارد آمار الدن رینگ از عدد ۳۲۴ جایزه هم عبور کند و رکوردی دست‌نیافتنی به نام خود ثبت کند؛ آن هم درحالی‌که رقیبی مثل God of War Ragnarok را دربرابر خود داشت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *