اخبار بازی

سه‌گانه‌ی Hitman از این پس به عنوان یک بازی به فروش می‌رسد

استودیوی IO Interactive اعلام کرد از این پس هر سه بازی سه‌گانه‌ی Hitman به‌عنوان یک بازی و با اسم World of Assassination به فروش خواهند رسید.

حدود دو سال پس از عرضه‌ی اولیه‌ی بازی مخفی‌کاری محبوب Hitman 3، حالا استودیوی IO Interactive از تغییر نام و عنوان این بازی به Hitman World of Assassination خبر داده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، از تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن)، اسم بازی Hitman 3 در تمامی فروشگاه‌های دیجیتالی عرضه‌ی بازی به Hitman World of Assassination تغییر پیدا خواهد کرد. این پکیج جدید که شامل دو بازی Hitman 2 و Hitman 1 نیز خواهد بود، باعث می‌شود تا علاقه‌مندان و هواداران تازه‌ی سری هیتمن تجربه‌ی خرید آسان‌تر و ساده‌تری را برای دسترسی به بازی‌های این سه‌گانه‌ی تحسین‌شده داشته باشند.

این نسخه جدید از بازی که با قیمت ۷۰ دلار قابل خریداری خواهد بود، علاوه‌بر محتوای نقشه‌های اصلی بازی Hitman 3، شامل بخش داستانی دو بازی قبلی این مجموعه و محتوای GOTY اولین بازی سری نیز خواهد بود. این شرکت همچنین تایید کرد تمامی دارندگان فعلی Hitman 3 می‌توانند بدون پرداخت هیچگونه هزینه اضافی به باندل جدید این بازی با عنوان World of Assassination دسترسی داشته باشند.

همچنین خریدارانی که به دسترسی به محتوای اضافه و بسته‌های الحاقی این سه بازی علاقه‌مند باشند، می‌توانند با خریداری نسخه‌ی دیلاکس بازی، این محتوای تکمیلی را نیز در اختیار داشته باشند. پک دیلاکس و کلکسیون مراحل Seven Deadly Sins بازی Hitman 3 و Expansion Access Pass بازی هیتمن 2 که تمامی محتوای فرعی دو بازی اول این مجموعه را شامل می‌شود، محتوای باندل HITMAN – World of Assassination Deluxe Pack هستند.

دارندگان نسخه‌ی اصلی HITMAN World of Assassination می‌تواند این اکسپنشن باارزش را با قیمت ۳۰ دلار از پلتفرم‌های فروش دیجیتالی بازی خریداری کنند. البته دارندگان این بازی روی فروشگاه استیم می‌توانند هر کدام از این سه بسته‌های الحاقی نسخه‌ی دیلاکس بازی را با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنند که از پرداخت دوباره برای محتوای که از قبل در اختیار آن‌ها بوده است، جلوگیری می‌کند.

شرکت IO Interactive همچنین اعلام کرد به‌زودی هر دو بازی Hitman و Hitman 2 برای فروش دیجیتالی از دسترس خارج می‌شوند و تنها راه دسترسی به آن‌ها، خریداری باندل کامل HITMAN World of Assassination خواهد بود که از طرفی بهبودهای قابل‌توجهی را در گیم‌پلی و گرافیک هر دوی این بازی‌ها اعمال می‌کند. البته دارندگان قبلی این بازی‌های همچنان می‌توانند به‌راحتی تمامی محتوای خریداری شده قبلی خود را تجربه کنند.

نظر شما کاربران واران گیم در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید به بررسی واران گیم از بازی Hitman 3 نگاهی بیندازید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *