اخبار بازی

تعداد مخاطبان بازی Fallout 76 از مرز 13.5 میلیون نفر عبور کرد

کمپانی بتسدا در تازه‌ترین پست رسمی وبسایت فال‌اوت، اعلام کرد تعداد مخاطبان بازی Fallout 76 مطابق آخرین آمار از مرز ۱۳.۵ میلیون نفر عبور کرده‌است. این آمار تا پایان ماه اکتبر سال میلادی جاری نزدیک ۱۳ میلیون نفر بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

داستان شکست پروژه‌های بزرگ و جاه‌طلبانه تبدیل به یک بخش جدایی ناپذیر در صنعت بازی‌های ویدیویی شده و در هر نسل از کنسول‌های بازی شاهد عرضه عناوینی هستیم که پس از ایجاد هایپ و هیجان فراوان، خشم مخاطبان را برمی‌انگیزند. البته در این میان بازی‌هایی وجود دارند که به لطف اینترنت و امکان عرضه آپدیت، رفته رفته بهبود می‌یابند و خود را به آن محصولی که مدنظر مخاطبان بود، نزدیک می‌کنند. بازی Fallout 76 نیز در همین دسته قرار دارد. پس از یک عرضه فاجعه بار، روز به روز بهتر شده و طبیعتا تعداد بازیکنان آن نیز افزایش یافته است.

کمپانی بتسدا در تازه‌ترین پست وبسایت خود اعلام کرد تعداد مخاطبان بازی Fallout 76 از مرز ۱۳.۵ میلیون نفر عبور کرده است. آمار قبلی مربوط به پایان ماه اکتبر است که تا آن زمان، تعداد مخاطبان بازی نزدیک به ۱۳ میلیون نفر بود. روزانه به طور متوسط مخاطبان نزدیک به ۹.۵ میلیون عملیات مختلف را در بازی با کمک یکدیگر به اتمام می‌رسانند.

سال ۲۰۲۲ برهه مهمی برای بازی Fallout 76 بود. نه تنها سازندگان اعلام کردند قصد دارند به صورت طولانی مدت از این بازی پشتیبانی کنند، بلکه استودیو  Sperasoft نیز قرار است تیم سازنده را در این امر یاری دهد.
این عنوان هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *