اخبار بازی

اشاره اسکوئر انیکس به خبر بزرگ جدید برای طرفدارهای فاینال فانتزی در سال ۲۰۲۳

یوشینوری کیتاسه، توسعه‌دهنده‌ی باسابقه بازی‌های فاینال فانتزی اعلام کرد که طرفدارها باید منتظر یک اطلاعیه بزرگ از این مجموعه در سال ۲۰۲۳ باشند که ربطی به فاینال فانتزی ۷ ندارد.

یوشینوری کیتاسه، توسعه‌دهنده باسابقه بازی‌های فاینال فانتزی به اطلاعیه بزرگ این مجموعه در سال ۲۰۲۳ اشاره کرد که به بازی Final Fantasy VII مربوط نیست. این توسعه‌دهنده درحال‌حاضر به‌عنوان تهیه‌کننده روی بازی Final Fantasy VII Rebirth کار می‌کند و همین موضوع باعث افزایش هیجان طرفدارها برای اطلاعیه تازه می‌شود. کیتاسه گفت: «مطمئن باشید که با تمام قوا کار می‌کنیم تا از تبدیل ۲۰۲۳ به هیجان‌انگیزترین سال مجموعه اطمینان یابیم».

پرواضح است که شرکت Square Enix و مجموعه بازی‌های Final Fantasy سال مهم و بزرگی را پشت سر می‌گذارند. بازی Final Fantasy XVI برای انتشار در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱ تیر ۱۴۰۲) در نظر گرفته شده است و احتمال عرضه بازی Final Fantasy VII Rebirth در سال جاری نیز وجود دارد؛ هرچند تحقق این امر پیش از پایان سال میلادی جاری، مقداری تعجب‌آور خواهد بود. ضمنا نباید فراموش کرد که بازی چندنفره کلان آنلاین Final Fantasy XIV دهمین سالگرد انتشارش را در سال ۲۰۲۳ جشن می‌گیرد. حالا علاوه‌بر همه‌ی این‌ها، یک اطلاعیه بزرگ نیز در راه است که هنوز اطلاعاتی از آن در دست نیست.

شایعاتی از توسعه‌ی نسخه‌ی ریمیک یا ریمستر بازی‌های Final Fantasy IX و Final Fantasy Tactics نیز به گوش می‌رسد که تاکنون تأیید یا تکذیب نشده است. این آثار هرکدام طرفدارهای پروپاقرص خود را دارند. شاید به یاد داشته باشید که در سال ۲۰۲۱ اطلاعات زیادی از پایگاه داده سرویس GeForce Now انویدیا فاش شد و نام این دو پروژه در فهرست بازی‌های آن به چشم می‌خورد. نظر به اینکه بسیاری از بازی‌های موجود در آن فهرست تاکنون روانه بازار شده است، توسعه‌ی این دو پروژه تعجب‌آور نیست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *