اخبار بازی

اشاره گزارش‌ها به فاصله بسیار زیاد تا زمان عرضه بازی Fable جدید ایکس باکس

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند روند ساخت بازی Fable به خوبی پیش نمی‌رود و تا زمان عرضه‌ی آن فاصله‌ی زیادی داریم.

گزارش‌های جدیدی از بازی آینده‌ی Fable اخبار بدی برای طرفداران این سری فانتزی و نقش‌آفرینی دارد. براساس این گزارش، توسعه‌ی ریبوت Fable به قدری با مشکلات زیادی مواجه شده که گویا خود عرضه‌ی این بازی در نسل نهم برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس را باید خوش‌شانسی به حساب آورد.

اگر نسل نهم به اندازه نسل قبلی طول بکشد، گزارش جدید ادعا دارد ریبوت Fable ممکن است سال ۲۰۲۷ میلادی یا در بهترین حالت اواخر سال ۲۰۲۵ یا سال ۲۰۲۶ از راه برسد. این گزارش برای بسیاری از طرفداران ایکس باکس شوکه‌کننده است. زیرا این بازی در تابستان ۲۰۲۰ معرفی شد که در آن زمان حتی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس عرضه نشده بودند. در آن زمان تصور تجربه‌ی بازی Fable جدید در اواخر نسل نهم برای طرفداران ایکس باکس دور از انتظار بود؛ بااین‌حال به نظر می‌رسد امکان رخ دادن این اتفاق افزایش یافته است.

این گزارش جدید توسط اندی رابینسون، سردبیر رسانه VGC و خبرنگار شناخته‌شده‌ی صنعت ویدیوگیم منتشر شده است که یکی از منابع داخلی بسیار مورد اعتماد به شمار می‌آید. به‌گفته‌ی رابینسون ممکن است توسعه‌ی Fable تا پایان نسل کنونی طول بکشد. اگر تاکنون به گزارش‌ها، شایعه‌ها و اخبار ریبوت Fable توجه کرده باشید، بیشتر آن‌ها به توسعه‌ی پر از مشکل و کند آن اشاره دارند. از همین رو این ادعای رابینسون نمی‌تواند تعجب‌آور باشد. رابینسون در ادامه اشاره کرد که برخلاف یک منبع دیگر، او در مورد تغییر انجین بازی یا شروع مجدد ساخت Fable جدید حین توسعه چیزی نشنیده است، اما به نظر می‌رسد وی اطمینان دارد این بازی اصلا در سال‌های نزدیک عرضه نخواهد شد.

لوگوی بازی Fable با پس زمینه جنگل و قصر

اندی رابینسون، سردبیر رسانه VGC ظاهرا اطمینان دارد که بازی Fable جدید در آینده نزدیک عرضه نخواهد شد

توسعه‌ی ریبوت Fable به استودیو پلی‌گراند گیمز سپرده شده است که باید توجه داشت قبلا فقط یک تیم اختصاصی برای توسعه‌ی سری ریسینگ Forza Horizon بود. از همین رو احتمالا اعضای آن به زمان بسیار بیشتری برای ساخت بازی خود نیاز دارند. همچنین این استودیو باید با استخدام بازیسازهای مستعد و هزینه‌های زیاد، یک بازی موفق و بزرگ را ارئه دهد تا بتواند در بازار شلوغ آثار نقش‌آفرینی موفق شود.

همان‌طور که می‌دانید، بیشتر بازی‌هایی که توسعه‌های طولانی و پیشرفت‌های مشکل‌دار را پشت سر گذاشته‌اند، در پایان چندان عالی ظاهر نمی‌شوند. هر چند مثال‌های نقضی برای این موضوع وجود دارد و توسعه طولانی همیشه به معنای مشکل نیست. بااین‌حال باید توجه داشت که زمانی‌که منابع مختلف گزارش‌های زیادی از روند توسعه‌ی پر از مشکل یک بازی را منتشر می‌کنند، به این دلیل است که احتمالا برنامه‌های توسعه‌دهنده به خوبی پیش نمی‌رود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *