اخبار بازی

احتمال توسعه ریمیک بازی Persona 3 توسط Atlus

شایعه‌های جدید نشان می‌دهند ریمیک Persona 3 در شرکت Atlus در حال توسعه است.

شرکت Atlus به‌تازگی Persona 5 Royal را روی چند پلتفرم دیگر منتشر کرد و این اتفاق در آینده برای بازی‌های Persona 3 Portable و Persona 4 Golden خواهد افتاد. بااین‌حال به نظر می‌رسد شرکت Atlus ممکن است موارد بیشتری را برای سری محبوب و نقش‌آفرینی Persona در برنامه‌های خود داشته باشد که هنوز به آن‌ها اشاره‌ای نکرده است. به‌تازگی یک افشاکننده ادعا کرده است که علاوه‌بر توسعه‌ی پورت‌های جدید از بازی Persona 3 Portable که پیش‌تر ذکر شد، Atlus در حال توسعه‌ی نسخه‌ی ریمیک آن است. این افشاکننده سابقه‌ی خوبی در مورد افشای بازی‌های آینده Atlus دارد و در گذشته به‌طور دقیق به نسخه‌های P4G و P3P سری Persona اشاره کرده بود.

طبق گفته‌ی این افشاگر، نسخه بازسازی‌شده Persona 3 از نظر گرافیک و سایر ویژگی‌های کلی، مشابه با Persona 5 خواهد بود. در همین حال این منبع اعلام کرد Atlus قصد دارد تغییراتی در محتوای بازی ایجاد کند که ممکن است بسیاری از طرفداران نسبت به این اقدام رضایت نداشته باشند. احتمالا این ادعا مربوط‌به استفاده‌ی مجدد از محتوای حذف‌شده از Persona 3 FES باشد.

اخیرا Atlus به‌عنوان بخشی از شرکت سگا اعلام کرده که چند خبر جدید را برای سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته است. باید دید که معرفی ریمیک Persona 3 درنهایت یکی از آن‌ها خواهد بود یا خیر. طرفداران این سری احتمالا نسبت به دیدن نسخه‌ی بازسازی‌شده Persona 3 علاقه خواهند داشت؛ هرچند مدت زمان زیادی است که برای معرفی بازی Persona 6 منتظر مانده‌اند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *