اخبار بازی

آمار فروش مجموعه Gran Turismo از مرز 90 میلیون نسخه عبور کرد

استودیو Polyphony Digital و سونی اعلام کردند آمار فروش مجموعه Gran Turismo از زمان عرضه اولین نسخه به بیش از ۹۰ میلیون رسیده است. برند پلی استیشن مدتی پیش ۲۵ سالگی این فرنچایز را جشن گرفت. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از زمان ایجاد برند پلی استیشن و عرضه کنسول‌های سونی طی نسل‌های مختلف، همواره یک نام با خاطرات طرفداران و این برند گره خورده است. Gran Turismo جزو اولین انحصاری‌های PS محسوب می‌شود و بیش از ۵ نسل از کنسول‌ها است که توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از موفق‌ترین انحصاری‌های پلی استیشن حفظ کند. با در نظر گرفتن تمام بازی‌های بزرگ و محبوبی که تحت نام سونی و پلی استیشن تا کنون عرضه شده‌اند، ارزش کار استودیو Polyphony Digital را دو چندان می‌کند.

طبیعتا این حجم از محبوییت و موفقیت تاثیر مستقیم روی آمار فروش مجموعه Gran Turismo خواهد داشت. این مجموعه شبیه ساز ریسینگ اخیرا موفق شده یک رکورد تحسین برانگیز دیگر از خود ثبت کند. سونی و Polyphony Digital اخیرا ۲۵ سالگی این مجموعه را جشن گرفتند و به همین مناسبت طی یک پست در وبسایت PlayStation Blog مشخص شد Gran Turismo از زمان عرضه اولین نسخه تا کنون بیش از ۹۰ میلیون نسخه به فروش برسد و این بدان معناست که جایگاه خود را به عنوان پرفروش‌ترین IP انحصاری پلی استیشن همچنان حفظ می‌کند. باید دید این امر تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

Gran Turismo 7، جدیدترین محصول Polyphony Digital هم اکنون برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *