اخبار بازی

کارگردان بازی Gran Turismo 7 شایعات ساخت نسخه PC را رد کرد

آقای Kazunori Yamauchi، رئیس استودیو Polyphony Digital و کارگردان بازی Gran Turismo 7 پس از اینکه از مصاحه پیشین وی سوءبرداشت شده بود، در گفت و گوی اخیر خود به صراحت اعلام کرد نسخه PC این بازی در دست ساخت نیست. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بر هیچکس پوشیده نیست که فرنچایز Gran Turismo یکی از ارزشمندترین و موفق‌ترین آی‌پی‌های انحصاری سونی است و میلیون‌ها مخاطب در سراسر دنیا با بسیاری از نسخه‌های این فرنچایز خاطره سازی کرده‌اند. آمار فروش ۹۰ میلیون نسخه‌ای این مجموعه و یدک کشیدن لقب “پرفروش‌ترین مجموعه پلی استیشن” گواه این ادعا است. بیش از یک سال از عرضه Gran Turismo 7 می‌گذرد و با توجه به موفقیت این بازی، ظاهرا گزینه مناسبی است تا تبدیل بازی بعدی پلی استیشن شود که برای PC عرضه می‌شود.

آقای Kazunori Yamauchi، رئیس استودیو Polyphony Digital و کارگردان بازی Gran Turismo 7 نیز مدتی قبل از علاقه خود برای تحقق این امر سخن گفت. ایشان در مصاحبه پیشین خود گفتند در حال بررسی شرایط برای عرضه این بازی روی PC هستند. البته این مسئله به معنای تایید ساخت نسخه PC نیست و آقای Yamauchiنیز به صراحت این مسئله را رد می‌کنند. ایشان در مصاحبه اخیرا خود با رسانه Dengeki Online در این باره گفتند: “من ابدا این مسئله را تایید نکردم. تنها به عنوان یکی از اعضای تیم سازنده احتمال ساخت این نسخه را رد نکردم و این به معنای این است که احتمال ساخت نسخه PC صفر نیست اما، اگر از من بخواهید یک اظهار نظر قطعی داشته باشم، در حال حاضر پروژه وجود ندارد که بخواهم درباره آن به شما بگویم.”

Gran Turismo 7 برای کنسول‌های پلی اسیتشن ۵ و پلی استیشن ۴ در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *