اخبار بازی

عرضه احتمالی Ghostwire Tokyo همراه با محتوای جدید برای گیم پس

براساس اطلاعات به‌دست آمده، بازی Ghostwire Tokyo در ماه مارس ۲۰۲۳ برای سرویس ایکس باکس گیم پس به‌همراه محتوای جدیدی منتشر خواهد شد.

براساس گزارش یکی از کاربران ردیت که ظاهراً به اطلاعات فاش شده از برنامه‌های Zenimax Media برای سال ۲۰۲۳ دسترسی داشته، بازی Ghostwire Tokyo در ماه مارس سال ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱ یا فروردین ۱۴۰۲) به‌دست کاربران ایکس باکس خواهد رسید. ضمن اینکه مطابق انتظار از روز نخست عرضه برای سرویس گیم پس نیز در نظر گرفته شده است.

علاوه‌بر این در این پست گفته شده که Ghostwire Tokyo به همراه محتوای جدیدی به پلتفرم ایکس باکس خواهد آمد. زمان عرضه این بازی برای کنسول‌های مایکروسافت دقیقاً با پایان موعد قرارداد انحصاری پلی استیشن در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۳ (۵ فروردین ۱۴۰۲) همخوانی دارد.

باس قرمزپوش در بازی Ghostwire: Tokyo

قابل انتظار است که محتوای جدید بازی Ghostwire: Tokyo همزمان با کنسول‌های ایکس باکس، در دسترس کاربران پی سی و پلی استیشن 5 نیز قرار بگیرد. بتسدا پیش از این و با تصویر تبلیغاتی که روی دیوار مرکز جدید بین‌المللی این شرکت در لندن انگلستان نصب شده، تبلیغ Ghostwire Tokyo برای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را شروع کرده است. درواقع در این پوستر Xbox Series X|S نیز در میان پلتفرم‌های تحت پشتیبانی بازی دیده می‌شود.

بازی Ghostwire: Tokyo، یک تجربه اکشن و ماجراجویی است که در سال ۲۰۲۲ عرضه شد. این بازی توسط استودیوی Tango Gameworks توسعه داده شده و بتسدا سافتور ناشر آن محسوب می‌شود. این بازی در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5 و پی سی منتشر شد. گیم‌پلی بازی در سبک اول شخص طراحی شده و بازیکن با قابلیت‌های ماوراء طبیعی و ذهنی خود باید به ارواح ترسناک توکیو غلبه کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *