اخبار بازی

تهیه کننده Far Cry به بلیزارد ملحق شد

آقای دن هی (Dan Hay)، تهیه کننده Far Cry که بیش از یک دهه در استودیو یوبی سافت مونترال مشغول به کار بود، کارگردان پروژه جدید بلیزارد خواهد بود. این بازی در ژانر بقا است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

سال گذشته آقای Dan Hay پس از یک دهه همکاری با کمپانی یوبی سافت و کار روی نسخه‌های مختلف مجموعه فارکرای، از استودیو یوبی سافت مونترال جدا شد. وی یکی از اعضای اصلی این استودیو بود و برای اولین بار به عنوان تهیه کننده Far Cry 3 در این استودیو ایفای نقش کرده بود و پس از آن، رهبر پروژه تمامی نسخه‌های بعدی این مجموعه مانند Far Cry 5 ،Far Cry 4 ،Far Cry Primal و Far Cry New Dawn بود. نقطه اوج کاری ایشان زمانی بود که در پروژه ساخت Far Cry 5 علاوه بر تهیه، نقش کارگردان را نیز بر عهده داشتند.

اخیرا کمپانی Blizzard کنفرانس پایان سال خود را برگزار کرد و طی آن مشخص شد آن‌ها مشغول کار روی یک بازی AAA در ژانر بقا برای کنسول‌ها و PC هستند و جهان آن کاملا متفاوت از جهان‌هایی است که پیشتر توسط این استودیو خلق شده است. قرار است تهیه کننده Far Cry رهبری پروژه ساخت این بازی را بر عهده گیرد. بلیزارد اینگونه پروژه جدید خود را توصیف می‌کند:

مکانی پر از قهرمانان ناشناخته، داستان‌های روایت نشده، ماجراهایی که هنوز تجربه نشده‌اند، یک جهان پر از اتفاقات غیر منتظره که انتظار کشف شدن را می‌کشند.

بلیزارد در مرحله استخدام نیرو برای کار روی این پروژه است و انتظار نمی‌رود در آینده‌ای نزدیک از این پروژه رونمایی شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *