اخبار بازی

اعلام زمان آغاز تست آلفا بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader

استودیو Owlcat Games از زمان آغاز تست آلفا بازی استراتژی نقش‌آفرینی Warhammer 40,000: Rogue Trader پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Owlcat Games از آغاز تست آلفای بازی نقش‌آفرینی استراتژی Warhammer 40,000: Rogue Trader در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) خبر داده است. درحال‌حاضر معلوم نیست که کدام یک از بخش‌های بازی در طول تست آلفا در دسترس بازیکن‌ها قرار خواهند گرفت.

استودیو Owlcat Games با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که بازیکن‌ها برای دسترسی به تست آلفا باید یکی از نسخه‌های Developer’s Digital Pack یا Collector’s Edition بازی را خریداری کنند. باتوجه‌به اینکه این بازی هنوز برای پیش‌فروش در استیم قرار نگرفته است، برای تهیه‌ی آن باید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

پیش از این تریلرهای متعددی برای نمایش جنبه‌های مختلف بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader پخش شد. جدیدترین تریلر این بازی نیز برای اولین‌بار گیم‌پلی آن را به نمایش درآورد. بازیکن‌ها در این بازی با ماشین‌های باستانی Xenos، منافق‌ها و هیولاهای Warp مقابله می‌کنند. گیمرها در طول داستان با جناح‌ها و کاراکترهای مختلفی از دنیای Warhammer 40,000 نظیر Word Bearer و Heinrix van Calox روبه‌رو می‌شوند.

استودیو Owlcat Games هنوز تاریخ انتشار بازی Warhammer 40,000: Rogue Trader را اعلام نکرده است، اما این اثر استراتژی ماجراجویی در زمان عرضه به کامپیوتر و کنسول‌ها راه خواهد یافت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *