اخبار بازی

اشاره جف کیلی به رونمایی‌های بزرگ در مراسم The Game Awards امسال

جف کیلی اعلام کرد برای نمایش‌ها و رونمایی‌های بزرگی که برای مراسم The Game Awards امسال برنامه‌ریزی شده‌اند، هیجان زیادی دارد.

مراسم The Game Awards امسال قرار است روز پنجشنبه، ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برگزار شود و طرفداران بازی‌های ویدئویی در سراسر جهان منتظر نتایج آن هستند. حال پیش از رسیدن زمان برگزاری این رویداد، جف کیلی در ردیت یک جلسه را برای پاسخ به سوالات طرفداران برگزار کرد. به‌گفته مجری The Game Awards 2022، این رویداد شامل ۳۰ تا ۴۰ نمایش جدید از بازی‌ها خواهد بود که تعداد مناسبی از آن‌ها مربوط‌به معرفی بازی‌های جدید است.

کیلی در ادامه توضیح داد: «من خیلی هیجان‌زده هستم. امسال احساس خوبی دارد. ما هزاران طرفدار و مجموعه‌ای واقعا قدرتمند از معرفی‌ها و نمایش محتوا را داریم. در کل نمایش خوبی خواهد بود. بنابراین من بسیار هیجان‌زده هستم. اگر همه چیز حفظ شود و بتوانیم سورپرایزهایی را مخفی نگه داریم، شب بسیار سرگرم‌کننده‌ای خواهد بود. مدتی بود که نسبت به یک نمایش تا این حد احساس خوبی نداشتم. فکر نمی‌کنم تریلرهای سینمایی زیادی داشته باشیم. تعدادی از آن‌ها هستند که من به یاد دارم، اما به‌طور کلی گیم‌پلی زیادی به نمایش در می‌آید».

مجسمه زیبا گیم اواردز مقابل نورهای آبی و قرمز در مراسم The Game Awards 2020 جف کیلی

کیلی گفت رویداد امسال دارای یک پیش نمایش با نام Opening Act است و برخی از معرفی‌های بزرگ در جریان آن ارائه خواهند شد. طبق اطلاعات رسمی، یکی از بازی‌هایی که در این رویداد حضور نخواهد داشت، بازی جدید استودیو ندررلم، سازنده سری Mortal Kombat است. این استودیو در روز جمعه به طرفداران خود اعلام کرد که انتظار رونمایی از بازی جدید ندررلم در گیم اواردز ۲۰۲۲ را نداشته باشند.

بااین‌حال حضور بازی Tekken 8 در این رویداد تایید شده است. همچنین احتمالا تریلر اعلام تاریخ عرضه‌ی فاینال فانتزی ۱۶ در جریان گیم اواردز ۲۰۲۲ پخش خواهد شد. طبق بسته‌های رسانه‌ای که برای مطبوعات و اینفلوئنسرها ارسال شد، احتمالا بازی Crash Bandicoot Wumpa League نیز که در گزارش‌های زیادی به آن اشاره شده است، در این مراسم معرفی خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که شرکت الکترونیک آرتز پس از به‌روزرسانی رسانه‌های اجتماعی خود در روز جمعه، نمایش جدیدی از بازی Star Wars Jedi Survivor را منتشر کند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم واران گیم در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *