اخبار بازی

انتشار جزئیات محتوای پس عرضه بازی Sonic Frontiers

شرکت سگا جزئیاتی کلی از محتوای پس از عرضه بازی Sonic Frontiers در سال ۲۰۲۳ را منتشر کرد.

شرکت سگا با بازی Sonic Frontiers یک دوره‌ی جدید را در سری سونیک شروع کرد و آن را به سبک جهان باز برده است. باتوجه‌به اینکه دنباله‌ی این بازی احتمالا در چند سال آینده عرضه خواهد شد، شرکت سگا برای سرگرم نگه داشتن طرفداران محتوای اضافی را برای Sonic Frontiers در نظر گرفته است و به‌تازگی اولین جزئیات این محتوا را منتشر کرد.

محتوای پس از عرضه Sonic Frontiers در سه به‌روزرسانی جدا در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهند شد و محتوای داستانی تازه، حالت‌های جدید و حتی شخصیت‌های قابل کنترل بیشتر را به بازی اضافه می‌کنند. درحالی‌که هنوز جزئیات دقیقی در این مورد اعلام نشده، سگا تأیید کرد اولین به‌روزرسانی حالت Juke Box، فوتو مود و حالت‌های چالشی جدید را به همراه خواهد داشت. در به‌روزرسانی دوم چالش‌های Open Zone، کوکو جدید و محتوای تازه به مناسبت فرا رسیدن سالگرد سری سونیک در دسترس قرار می‌گیرند. درنهایت سومین به‌روزرسانی شخصیت‌های قابل کنترل جدید و محتوای داستانی تازه را در اختیار خریداران Sonic Frontiers می‌گذارد.

بازی Sonic Frontiers هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *