اخبار بازی

اعلام تاریخ انتشار بازی GRIME برای کنسول‌ها

بسته‌ی گسترش‌دهنده رایگان Colors of Rot در همان روز انتشار بازی GRIME در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد و شامل منطقه، باس‌ها، سلاح‌ها و چالش‌های جدید است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی مترویدوانیا GRIME در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار خواهد گرفت. بسته‌ی گسترش‌دهنده رایگان Colors of Rot نیز در همان روز به کامپیوتر و کنسول‌ها راه می‌یابد. شرکت آکوپارا گیمز تریلر جدیدی از این بازی را نیز پخش کرد که در ادامه قابل مشاهده است.

دانلود ویدیو از آپارات

هنوز تاریخ انتشار بازی GRIME برای کنسول نینتندو سوییچ اعلام نشده است، اما این نسخه در زمان عرضه شامل بسته‌ی الحاقی Colors of Rot خواهد بود. این بسته‌ی گسترش‌دهنده تعداد زیادی محتوای قابل‌توجه نظیر یک منطقه، ویژگی‌ها، توانایی‌ها، سلاح‌ها و دشمنان جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. مناطق پیشین دارای چالش‌های پنهان خواهند بود و باس‌ها، اچیومنت‌ها، تعامل با کاراکترهای غیرقابل بازی و موسیقی‌های تازه انتظار بازیکن‌ها را می‌کشند.

بهبودهای کلی و بهینه‌سازهای عملکرد از جمله توانایی تجربه‌ی دوباره‌ی بازی با باس‌های نهایی پس از به پایان رساندن اثر نیز در GRIME گنجانده شده است. بسته‌ی گسترش‌دهنده Colors of Rot قبلا جهت عرضه برای گوگل استیدیا تأیید شده بود، اما در تریلر اخیر بازی به آن اشاره نشد. احتمالا شرکت Akupara Games به‌خاطر از دسترس خارج شدن Google Stadia در ژانویه‌ی سال ۲۰۲۳ پشتیبانی خود از این پلتفرم را کاهش داده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *