اخبار بازی

توضیحات جدید تاد هاوارد درباره زمان انتشار The Elder Scrolls 6

به‌تازگی تاد هاوارد طی یک مصاحبه درمورد زمان انتشار بازی The Elder Scrolls 6 صحبت کرده است.

بعد از عرضه‌ی The Elder Scrolls V: Skyrim در سال ۲۰۱۱ شاهد تمجید فراوان از این بازی از سوی گیمرها و منتقدین بودیم. محبوبیت اسکایریم به قدری است که گیمرها در سراسر دنیا همچنان مشغول تجربه‌ی این بازی هستند. بااین‌حال از زمان انتشار نسخه‌ی پنجم سری اصلی بازی Elder Scrolls بیش از ۱۱ سال گذشته است و بسیاری از طرفدارها منتظر انتشار یک الدر اسکرولز جدید هستند.

در همین راستا، اوایل هفته تاد هاوارد، کارگردان و تهیه کننده‌ی اجرایی شاغل در استودیو بتسدا در طی یک مصاحبه به صحبت درباره‌ی زمان انتشار بازی The Elder Scrolls 6 پرداخت. او در این رابطه گفت که دوست داشت زمان انتشار بازی زودتر باشد و همینطور همیشه امیدوار بوده تا ساخت بازی‌ها مدت کمتری زمان ببرد، اما این اتفاق رخ نداده است.

او همچنین درباره‌ی مدت‌زمان طولانی توسعه‌ی بازی‌های شرکت بتسدا هم صحبت کرده است. چرا که بعد از انتشار Skyrim در سال ۲۰۱۱، حدود چهار سال زمان برد تا بازی بعدی بزرگ این شرکت تحت عنوان Fallout 4 عرضه شود. در ادامه Fallout 76 حدود سه سال بعد و در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. حالا قرار است تا Starfield به‌عنوان بازی بزرگ بعدی این شرکت در سال ۲۰۲۳ دردسترس دارندگان ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار گیرد. هاوارد در ادامه گفت که طولانی شدن پروسه‌ی ساخت بازی‌ها هرگز در برنامه‌ی او جایی نداشته است.

صحبت هاوارد نشان می‌دهد که او هم از فاصله‌ی زمانی طولانی بین انتشار بازی‌های بزرگ بتسدا رضایت ندارد. همچنین از این صحبت‌ها می‌توان به این شکل برداشت کرد که شرکت بتسدا برنامه‌ای درازمدت برای انتشار بازی‌های خودش در نظر نمی‌گیرد.

چهار سال قبل و در سال ۲۰۱۸، بازی The Elder Scrolls 6 برای اولین‌بار به‌صورت رسمی با انتشار یک تیزر معرفی شد. از آن زمان تا به امروز تنها یک سری جزئیات از سوی هاوارد و بتسدا درمورد بازی منتشر شده است و شاهد اطلاعات بیشتر یا یک نمایش بزرگ از این اثر نبودیم. اوایل سال جاری میلادی هم بتسدا گفت که نسخه‌ی ششم Elder Scrolls همچنان در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد. این شرکت اعلام کرد که بعد از انتشار The Elder Scrolls 6 آن‌ها قصد دارند تا بازی Fallout 5 را عرضه کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *