اخبار بازی

کیفیت اجرای بازی Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion مشخص شد

کمپانی اسکوئر انیکس با انتشار تصویر جدیدی در توئیتر از کیفیت اجرای بازی Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion روی پلتفرم‌های مختلف رونمایی کرد. این عنوان با رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ روی کنسول‌های نسل نهم اجرا می‎‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

کمتر از یک ماه تا عرضه نسخه ریمستر پیش درآمد بازی فاینتال فانتزی ۷ یعنی Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion باقی مانده‌است و هایپ میان طرفداران بیش از همیشه است. اسکوئر انیکس نیز رفته رفته با نمایش تریلرهای بیشتر از بازی و نشر اطلاعات کلیدی‌تر درباره آن، سعی در بالا نگه داشتن این هیجان دارد. روز گذشته این کمپانی با انتشار یک توئیت از نحوه اجرای بازی روی پلتفرم‌های مختلف رونمایی کرد.
سازندگان بارها تاکید داشته‌اند Reunion فراتر از یک نسخه ریمستر ساده است و ظاهرا این مسئله صحت دارد.

کیفیت اجرای بازی Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion روی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس به صورت رزولوشن ۴K و نرخ فریم ۶۰ است. روی ایکس باکس سری ایکس با حفظ نرخ فریم، رزولوشن تا ۱۰۸۰p کاهش می‌یابد. البته برای داشتن ۶۰ فریم بر ثانیه مخاطبان سری اس باید آپدیت روز عرضه بازی را دانلود کنند، در غیر این صورت بازی با ۳۰ فریم بر ثانیه روی کنسول آن‌ها اجرا می‌شود. روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و ایکس باکس وان اس بازی با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۳۰ اجرا می‌شود. روی PS4 Pro و Xbox One X بازی به صورت ۴K/30FPS اجرا می‌شود.

نسخه سوییچ در هر دو حالت دستی و خانگی بازی را با رزولوشن ۷۲۰p و سی فریم بر ثانیه اجرا می‌کند و نسخه PC بسته به قدرت سخت افزاری و صفحه نمایشگر می‌تواند ۶۰،۳۰ یا ۱۲۰ فریم بر ثانیه اجرا شود.
Crisis Core Final Fantasy 7 Reunion بیست و دوم آذر ماه منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *