اخبار بازی

اطلاعات مربوط به DLC آخر بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر شد

یوبی سافت با انتشار یک پست جدید ضمن صحبت درباره DLC آخر بازی Assassin’s Creed Valhalla دو سالگی این عنوان را نیز جشن گرفت. قرار است حفره‌های داستانی بازی با این DLC رفع شوند و ماجراهای Eivor به پایان خود برسد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

شاید کمی تصورش دشوار باشد اما، بیش از نزدیک به دو سال از عرضه نسخه جدید مجموعه اساسین کرید می‌‎گذرد. والهالا درست مانند اکثر نسخه‌های سری با استقابل کم‌نظیر مخاطبان همراه بود و سازندگان نیز در این مدت با انتشار آپدیت‎‌ها و DLCهای داستانی از محصول خود پشتیبانی کردند و به مخاطبان دلیل خوبی برای بازگشت به بازی ارائه کردند. ششم دسامبر قرار است آخرین آپدیت Assassin’s Creed Valhalla منتشر شود و پس از آن رسما دیگر آپدیتی برای بازی منتشر نمی‌شود.

DLC آخر بازی Assassin’s Creed Valhalla که Last Chapter نام دارد به گونه‌ای طراحی شده که مانند اکت پایانی برای بازی باشد و نقاط کور و حفره‌هایی که در داستانی اصلی بازی و DLCهای دیگر ایجاد شده بود را رفع کند. پس از عرضه شدن این DLC برای دسترسی به آن باید کمپین داستانی را به اتمام رساند، داستان‌های اساطیری قلمروهای Asgard و Jotunheim را تکمیل کرد، سکونت گاه را تا لول ۵ ارتقا داد و تمامی اهداف اصلی از اعضای Order of the Ancients را به قتل رساند تا رهبر آن‌ها مشخص شود.

بازی Assassin’s Creed Valhalla هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، رایانه‌های شخصی، گوگل استدیا و آمازون لونا در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *