اخبار بازی

نمایش طلوع آرامش‌بخش خورشید در تریلر بازی Hogwarts Legacy

استودیو آوالانچ تریلر جدیدی از بازی Hogwarts Legacy پخش کرد که لحظه‌ی آرامش‌بخش طلوع خورشید در پاییز را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو آوالانچ سافتور و شرکت برادران وارنر تریلر جدیدی از بازی Hogwarts Legacy را به اشتراک گذاشتند. تریلر تازه به‌جای ارائه هرگونه داستان یا بخش‌هایی از گیم‌پلی، تنها یک نمونه از لحظه آرامش‌بخشی را تقدیم طرفدارها می‌کند که این بازی نقش‌آفرینی قادر به ارائه آن است.

این تریلر طلوع خورشید در پاییز را طی ۲۰ دقیقه با ویدیوهایی نشان می‌دهد که تماما از بازی گرفته شده است. این وسط هیچ موسیقی حماسی یا ویدیویی از گیم‌پلی نیز وجود ندارد که این روند را قطع کند. تریلر نازه درعوض بخشی از طراحی صوتی طبیعی بازی Hogwarts Legacy را درکنار محیط‌های آرامش‌بخش به نمایش می‌گذارد.

فهرست کامل تروفی‌ها/اچیومنت‌های Hogwarts Legacy اخیرا با قرارگیری بازی در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد که جزئیات بیشتری از گیم‌پلی در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌دهد. این بازی نقش‌آفرینی دارای ۴۶ تروفی ازجمله پلاتینیوم است. اوایل ماه جاری نیز بخش خلق کاراکترها و شخصی‌سازی آن‌ها در هاگوارتز لگسی به نمایش درآمد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Hogwarts Legacy برای انتشار در تاریخ ۱۰ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن ۱۴۰۱) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در نظر گرفته شده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *