اخبار بازی

جنون شرلوک در تریلر گیم‌پلی ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened

استودیو Frogwares در تریلر جدید ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened، به نمایش گیم‌پلی و محیط‌های مختلف پرداخته است.

به‌تازگی استودیو فراگورز تریلر جدیدی از ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened پخش کرده است. این تریلر بخش‌های جدیدی از گیم‌پلی را نشان می‌دهد و در آن سرگئی اوگانسیان، سرپرست انتشار آثار استودیو، به بازیکنان می‌گوید که باید چه انتظاری از این بازی ترسناک و معمایی انتظار داشته باشند.

در ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened، بازیکنان باید در نقش شرلوک جوان و با همکاری دکتر واتسون برای حل پرونده‌های جرم و جنایت به پنج کشور در دو قاره‌ی مختلف سفر کنند. شرلوک باید در مورد ناپدید شدن افراد مختلف که در مناطق خاصی گزارش شده، تحقیق کند. درنهایت شرلوک و واتسون به سرنخ‌هایی می‌رسند که آن‌ها را با فرقه‌ی Cthulhu آشنا می‌کند. به نظر می‌رسد این پرونده برای شرلوک دشوار است و او در حین جمع‌آوری مدارک و سرنخ‌ها در جنون بیشتری فرو خواهد رفت.

Sherlock Holmes: The Awakened از ابتدا با آنریل انجین بازسازی شده است و دارای مکانیسم‌های جدید گیم‌پلی و تصاویر و انیمیشن‌های مدرن خواهد بود. به‌گفته‌ی اوگانسیان، کامل کردن داستان این بازسازی به حدود ۱۵ ساعت زمان نیاز دارد. اوگانسیان در ادامه توضیح داد که برخی از توسعه‌دهندگان این ریمیک هنوز درگیر جنگ روسیه با اوکراین هستند و ادامه داد: «پیام‌ها، نگرانی و علاقه مستمر شما به ما کمک کرد تا سلامت خود را حفظ کنیم و به بازی‌سازی ادامه دهیم».

دانلود ویدیو از آپارات

ریمیک Sherlock Holmes: The Awakened قرار است در فوریه ۲۰۲۳ (بهمن یا اسفند ۱۴۰۱) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *