اخبار بازی

نمایش قابلیت ردگیری انگشت در ویدیو جدید هدست PSVR2

در ویدیوی جدید منتشرشده از PSVR2، قابلیت ردگیری انگشت این هدست واقعیت‌مجازی دقیق به نظر می‌رسد و پیشرفت خوبی نسبت به نسخه اول این هدست را شاهد هستیم.

اگر تنها تجربه شما با هدست واقعیت‌مجازی PSVR بوده است، پس دومین هدست شرکت سونی برای شما جهش بزرگی خواهد بود. با اینکه بیشتر مباحث پیرامون PSVR2 روی پیشرفت‌های تصویری و عملکردی متمرکز بوده‌اند، دستگیره‌های حسی این هدست از منظر لمسی تغییر بزرگی خواهد بود و دیگر دستگیره‌های PS Move جوابگو نیست.

یکی از ویژگی‌های جدید این هدست واقعیت‌مجازی قابلیت ردگیری انگشت است که در ویدیو جدید منتشر شده هم به خوبی نمایان است. آنگونه که بازیکن در دنیای واقعی با دستان خود حرکت می‌کند، حرکات او در بازی هم تقلید خواهد شد و این قضیه در هنگامی که قصد برداشتن و نگه داشتن مواردی در بازی را دارید، تغییر چشم‌گیری ایجاد خواهد کرد.

دانلود از آپارات

دیگر ویژگی جالب پلی استیشن وی آر ۲ پشتیبانی از ردگیری چشمی است که برای مثال در بازی Firewall Ultra می‌توان با نگاه کردن اسلحه‌های مختلفی را انتخاب کرد و شاید جالب‌تر آن باشد که در بازی The Dark Pictures: Switchback VR با هر بار پلک زدن بازیکن صحنه عوض می‌شود. شاید این قضیه ترسناک به نظر برسد، اما نشانه‌ای از پیشرفته بودن این هدست جدید است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *