اخبار بازی

احتمال ساخت نسخه ترسناک و بقای جدید از سری Alien

طبق گزارش تام هندرسون، احتمالا نسخه‌ی جدید ترسناک و بقای Alien در حال توسعه است در تعطیلات ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

طرفداران مجموعه‌ی Alien از زمان انتشار بازی Alien: Isolation توسط استودیو کریتیو اسمبلی در سال ۲۰۱۴ امیدوار به تجربه‌ی دنباله‌ی آن ویدیوگیم متمرکز روی ترس و بقا بودند، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد انتظار طرفداران برای معرفی نسخه‌های جدید از این سری رو به اتمام باشد.

طبق گزارشی که تام هندرسون منتشر کرده است، یک بازی جدید AAA و ترسناک بقا از سری Alien در حال ساخت است. درحالی‌که هنوز مشخص نیست کدام استودیو این پروژه را مدیریت می‌کند، اما هندرسون ادعا کرد سازندگان در ساخت این بازی از دو سری Resident Evil و Dead Space الهام گرفته‌اند و تصمیم دارند آن را به‌طور آزمایشی برای عرضه در تعطیلات ۲۰۲۳ روی پی سی و کنسول‌های نسل نهمی عرضه کنند. ظاهرا این بازی با اسم رمز Marathon در حال ساخت است.

علاوه‌بر این هندرسون توضیح داد شرکت سگا برای ساخت دنباله‌ی Alien: Isolation برنامه دارد و این پروژه یا در مراحل بسیار ابتدایی توسعه قرار دارد یا وارد فاز تولید شده است. البته هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد آمادگی کریتیو اسمبلی برای به‌دست گرفتن این پروژه وجود ندارد. نکته‌ی مهم‌تر این است که هندرسون هنوز اطمینان کمی در مورد وجود داشتن این پروژه دارد.

زنومورف در فیلم Alien

صرف‌نظر از اینکه دنباله‌ی بازی Alien: Isolation در حال ساخت است، اگر یک بازی ترسناک و بقا از سری Alien برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده باشد، باید منتظر ماند و دید در چه زمانی رونمایی خواهد شد. با نزدیک شدن تاریخ برگزاری رویداد The Game Awards امسال که در روز ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برگزار می‌شود، احتمال معرفی این بازی قوت خواهد گرفت.

در حال حاضر دو بازی از سری Alien به‌صورت رسمی معرفی شده‌اند و در دست توسعه قرار دارند. شرکت ناشر فوکوس اینترتینمنت و استودیو تیندالوس اینتراکتیو بازی اکشن تک نفره و مبتنی بر تیم Aliens: Dark Descent را توسعه می‌دهند. علاوه‌بر این، یک نسخه‌ی واقعیت-مجازی از این سری که هنوز نام مشخصی ندارد، در حال ساخت است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *