اخبار بازی

وجود ۱۳ انیمیشن مرگ جدید در محتوای سیزن پس بازی The Callisto Protocol

استودیو استرایکینگ دیستنس جزئیات محتوای سیزن پس بازی The Callisto Protocol را منتشر کرد.

The Callisto Protocol اولین اثر استودیو استرایکینگ دیستنس به شمار می‌آید که قرار است به‌زودی عرضه شود. حال تیم سازنده جزئیات مربوط‌به محتوای سیزن پس این بازی را اعلام کرده است. سیزن پس بازی The Callisto Protocol در نسخه‌ی Digital Deluxe Edition گنجانده شده و دارای کلکسیون زره Outer Way خواهد بود. در توضیحات این زره منحصر به ساخت شدن آن توسط یک گروه شورشی هنگام مبارزه با UJC اشاره شده است.

از دیگر محتوای سیزن پس می‌توان به باندل Contagion اشاره کرد. این باندل یک حالت جدید و خشن به نام Contagion را به بازی اضافه می‌کند که در آن بازیکنان مهمات کمتری پیدا می‌کنند و با دریافت آسیب، سطح سلامتی به سرعت کاهش می‌یابد. بازیکنان می‌توانند در حالت Contagion درجه‌ی سختی بازی را شخصی‌سازی کنند که یکی از گزینه‌های آن Permadeath خواهد بود. علاوه‌بر این موارد، ۱۳ انیمیشن مرگ جدید برای جیکوب و لباس‌های جدید در کالکشن Watchtower ازطریق سیزن پس در دسترس قرار خواهند گرفت.

تصویری از بازی The Callisto Protocol

Riot باندل دیگر سیزن پس The Callisto Protocol است که یک حالت به همین نام را در دسترس بازیکنان می‌گذارد. بازیکنان در حالت Riot باید به بخش‌های جدیدی از زندان Black Iron بروند و دربرابر موج‌های مختلف دشمنان مقاومت کنند. بازیکنان در این حالت با کشتن دشمنان و به‌دست آوردن Credit می‌توانند سلاح‌های جدیدی ساخته یا آن‌ها را ارتقا دهند تا برای مدت طولانی‌تری زنده بمانند.

استرایکینگ دیستنس در ادامه اعلام کرد ۱۲ انیمیشن مرگ جدید برای دشمنان و مجموعه‌ی Engineer Skin نیز در سیزن پس قرار داده شده است. درنهایت تایید شد تیم سازنده در حال توسعه‌ی یک DLC داستانی است تا بازیکنان بتوانند به رازهای عمیق‌تری از دنیای وحشتناک The Callisto Protocol پی ببرند. انتظار می‌رود همه‌ی این محتواهای معرفی شده در سال آینده به‌عنوان پشتیبانی پس از عرضه‌ی بازی در دسترس قرار گیرند.

نسخه‌ی Digital Deluxe بازی The Callisto Protocol روی دو فروشگاه استیم و اپیک گیمز با قیمت ۶۰ دلار به فروش می‌رسد. این در حالی است که قیمت این نسخه برای کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس ۹۰ دلار است. البته نسخه‌ی کنسولی Digital Deluxe بازی شامل پک Contraband و اسکین Retro Prisoner خواهد بود و دسترسی بازیکنان به هردو نسخه‌ی نسل هشتم و نهم را فراهم می‌کند.

تصویری از هیولای بازی The Callisto Protocol

The Callisto Protocol قرار است در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) امسال روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *