اخبار بازی

اعلام تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Valhalla روی استیم

شرکت یوبیسافت تاریخ عرضه‌ی بازی Assassin’s Creed Valhalla روی فروشگاه استیم را مشخص کرد.

به‌تازگی یوبیسافت تایید کرد بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) امسال روی فروشگاه استیم در دسترس قرار می‌گیرد. علاوه‌بر این، دو بازی Anno 1800 و Roller Champions نیز قرار است در تاریخ نامشخصی روی این پلتفرم شرکت Valve عرضه شوند.

در همین راستا سخنگوی یوبیسافت در مصاحبه با مجله‌ی یوروگیمر گفت: «ما دائما در حال ارزیابی روش‌های عرضه‌ی بازی‌های خود برای مخاطبان در سراسر جهان هستیم و در عین حال می‌خواهیم یک اکوسیستم انتشار پایدار را ازطریق Ubisoft Connect ارائه دهیم. سه بازی اساسینز کرید والهالا، Anno 1800 و Roller Champions از جمله آثار شرکت یوبیسافت هستند که روی استیم منتشر خواهند شد».

مبارزات کراس‌اور Assassin’s Creed Valhalla و Odyssey

هر سه بازی گفته‌شده تاکنون روی کامپیوتر در انحصار سرویس یوبیسافت کانکت و فروشگاه اپیک گیمز بوده‌اند. سرویس یوبیسافت کانکت از سال ۲۰۰۹ با نام UPlay و به‌عنوان فروشگاه اختصاصی محصولات یوبیسافت شناخته می‌شود؛ فروشگاهی که نسخه‌ی پی سی بازی‌های این شرکت را به‌طور اختصاصی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. البته برخی از بازی‌های اخیر یوبیسافت به مانند The Division 2 و Far Cry 6 ازطریق فروشگاه اپیک گیمز نیز عرضه شدند. حال باید منتظر ماند و دید در آینده چه بازی‌های بیشتری از یوبیسافت کانکت روی فروشگاه استیم در دسترس قرار خواهند گرفت.

با اعلام یوبیسافت، بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار است محتوای الحاقی The Last Chapter را در آخرین به‌روزرسانی بازی در تاریخ ۱۵ آذر (۶ دسامبر) امسال دریافت کند تا از این طریق، روایت داستان شخصیت ایور به پایان برسد. باتوجه‌به عرضه‌ی نسخه‌ی استیم در همین تاریخ، این بهترین فرصت برای بازیکنان جدید است تا به تجربه‌ی تازه‌ترین بازی Assassin’s Creed با محتوای کامل بپردازند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *