اخبار بازی

عدم انتشار بسته الحاقی برای بازی God of War Ragnarok

با اعلام اریک ویلیامز، استودیو سانتا مونیکا برنامه‌ای جهت عرضه‌ی DLC برای بازی God of War Ragnarok ندارد.

بازی تحسین شده‌ی God of War Ragnarok به‌تازگی منتشر شده است و از نظر محتوا به‌عنوان طولانی‌ترین اثر مجموعه‌ی خدای جنگ شناخته می‌شود؛ به طوری که کامل کردن داستان اصلی God of War Ragnarok به‌تنهایی حدود ۲۳ ساعت طول می‌کشد و کامل کردن مأموریت‌های جانبی و فعالیت‌های دیگر نیز می‌تواند زمان بازی را تا دو برابر افزایش دهد. حالا می‌دانیم که این بازی قرار نیست دی‌ال‌سی دریافت کند.

در یک مقایسه می‌توان گفت گاد آو وار رگناروک نسبت به بازی قبلی که در سال ۲۰۱۸ از راه رسید، حدود ۲۱ ساعت بیشتر طول می‌کشد. این در حالی است که نسخه‌های قدیمی‌تر این سری به‌طور میانگین حدود ۸ تا ۱۲ ساعت زمان می‌بردند. با این اوصاف طرفداران بازی God of War Ragnarok احتمالا در عین اینکه نباید انتظار دریافت هیچ DLC یا نسخه‌ی Game of the Year را داشته باشند، به اندازه‌ی کافی در این ویدیوگیم محتوای مورد نظر خود را پیدا می‌کنند.

اریک ویلیامز، کارگردان بازی God of War Ragnarok، در مصاحبه با Kinda Funny Games اعلام کرد با وجود اینکه تیم سازنده ایده‌ی گسترش بازی را به‌صورت کامل رد نمی‌کند، اما بازیکنان نباید امیدی به آن داشته باشند. وی افزود: «نمی‌دانم، مرد. این بازی بزرگ است و فکر می‌کنم هر چیزی که می‌توانستیم را در آن قرار دادیم؛ بنابراین روی [عرضه DLC] حساب نمی‌کنم».

البته باید توجه داشت به مانند نسخه‌ی ۲۰۱۸ که بسته الحاقی دریافت نکرد، می‌توان انتظار داشت که آپدیت‌های مختلف برای خدای جنگ رگناروک منتشر شوند. به نظر می‌رسد که حالت‌های عکاسی و نیو گیم پلاس در هفته‌های آینده به بازی God of War Ragnarok اضافه خواهند شد.

بررسی بازی God of War Ragnarok و شخصیت‌های آن

با اینکه انتشار بسته الحاقی برای بازی‌های انحصاری پلی استیشن کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد، اما تاکنون نمونه‌های با کیفیتی به مانند Left Behind برای The Last of Us، نسخه‌ی Director’s Cut بازی Ghost of Tsushima و بسته الحاقی The City That Never Sleeps بازی Spider-Man را هم دیده‌ایم؛ آثاری که می‌توان آن‌ها را از بهترین DLCهای بازی‌های انحصاری پلی استیشن به شمار آورد.

نظر شما درباره‌ی بازی God of War Ragnarok چیست؟ آیا تاکنون موفق به تجربه‌ی آن شده‌اید؟ شما می‌توانید نظرات خود راجع به اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *