اخبار بازی

نمایش نقدهای مثبت Sonic Frontiers در تریلری تازه

شرکت سگا در تریلر جدید بازی Sonic Frontiers، نقدهای مثبت این بازی را به نمایش گذاشته است.

پس از گذشت حدود دو هفته از انتشار بازی Sonic Frontiers، شرکت سگا تریلر جدیدی را منتشر کرد که در آن شاهد تحسین منتقدان و نمرات مثبت این بازی هستیم. Sonic Frontiers به‌عنوان یک نسخه‌ی جهان باز و جدید از این سری، داستان خارپشت سریع آبی و محبوب را که هنگام جست‌وجو در دنیای Chaos Emeralds، از دو دوست خود Tails و Amy Rose جدا شده است، روایت می‌کند.

سونیک در ادامه به جزیره‌ی Starfall می‌رسد و باید زمردهایی را به‌دست آورد تا با گذاشتن آن‌ها در استیج‌های Cyber Space، مراحل نسخه‌های قبلی مجموعه‌ی را براساس خاطرات خود بازسازی کند. سونیک در این ماجراجویی جدید باید به کاوش در چند جزیره بپردازد، چالش‌ها را تکمیل کند و با Sage مرموز درگیر مبارزه شود.

بازی Sonic Frontiers با اینکه باگ‌های زیادی در زمان عرضه داشت، اما به‌دلیل رویکرد جدید نسبت به فرمول سنتی سری و فعالیت‌های متنوعی که برای طرفداران سونیک در خود جای داده بود، توانست مورد تحسین برخی از منتقدان قرار گیرد. هرچند بررسی‌های منفی و نمرات پایین هم به سونیک فرانتیرز داده شده‌اند.

این بازی هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. اخیرا موریو کیشیموتو، کارگردان بازی Sonic Frontiers اعلام کرد که انتشار این نسخه به مانند یک تست جهانی تلقی می‌شود و تیم سازنده به بازخورد بازیکنان توجه می‌کند. در این بین تعداد زیادی از بازیکن‌های بازی سونیک فرانتیرز در استیم اعلام کرده‌اند که از خرید آن راضی هستند.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *