اخبار بازی

شایعه: نسخه VR بازی Resident Evil Village در انحصار PS VR 2 نیست

اخیرا یکی از دیتا ماینرهای شاخته شده با بررسی فایل‌های نسخه جدید رزیدنت اویل، متوجه شده نسخه VR بازی Resident Evil Village ممکن است برای هدست‌های واقعیت مجازی مانند OculusTouch و همچنین برنامه OpenVR منتشر شود و در نتیجه این عنوان در انحصار هدست PS VR 2 نیست. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

زمان زیادی تا انتشار هدست واقعیت مجازی جدید پلی استیشن یعنی PS VR 2 باقی نمانده است و سونی در تلاش است تا با محیا کردن لانچ تایتل‌های جذاب و متنوع، مخاطبان زیادی را متقاعد کند تا این هدست را تهیه کنند. یکی از بزرگ‌ترین بازی‌هایی که تا کنون برای این هدست تایید شده و قرار است پس از عرضه رسمی آن، قابل تحربه باشد، بازی Resident Evil Village است. پس از تجربه موفقیت آمیز تجربه بازی Resident Evil 7 به صورت واقعیت مجازی، کپکام قصد دارد یک تجربه ملموس‌تر و دلهره آورتر از نسخه Village به مخاطبان ارائه کند. هر چند هیچ گاه سونی به انحصاری بودن نسخه واقعیت مجازی برای PS VR 2 اشاره نکرده بود اما، ظاهرا این موضوع با اطلاعات جدید دیگر واضح شده باشد.

یکی از دیتاماینرهای معروف به نام LitheBeep با بررسی فایل‌های نسخه PC بازی Resident Evil Village موفق شده فایل‌هایی مربوط به نرم افزار OpenVR و همچنین OculusTouch و OculusVR پیدا کند. با این اوضاف انتظار می‌رود نسخه VR بازی Resident Evil Village در انحصار PS VR 2 نباشد و برای پلتفرم‌های SteamVR و هدست‌های Oculus نظیر Meta Quest 2 منتشر شود.

Resident Evil Village هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *