اخبار بازی

تلاش سونی هوندا برای قرار دادن پلی استیشن 5 در ماشین برقی خود

در جریان مصاحبه‌ای مشخص شده است شرکت حمل‌ونقل سونی هوندا تصمیم دارد که یک ماشین برقی با محوریت شاخه‌های سرگرمی نظیر موسیقی، فیلم و پلی استیشن 5 تولید کند.

به‌تازگی و در مصاحبه با فایننشال تایمز، شرکت سونی هوندا اعلام کرده است که قصد دارد یک ماشین برقی با محوریت انواع شاخه‌های سرگرمی مثل موسیقی، فیلم و پلی استیشن 5 تولید کند. ایزومی کاوانیشی، مامور مسئول بخش تجارت حمل‌ونقل شرکت سونی گفته است که شرکت قصد دارد با استفاده از بخش سرگرمی سونی با رقیبانی نظیر تسلا در بازار ماشین‌های برقی رقابت کند:

«سونی محتوا، سرویس‌ها و تکنولوژی‌های سرگرمی دارد که مردم را به وجد می‌آورد. ما در حال تطبیق این دارایی‌ها با این تجارت [ساخت ماشین برقی] هستیم و این قدرت ما دربرابر تسلا است».

کاوانیشی که پیش‌تر رئیس بخش روباتیک هوش‌مصنوعی شرکت سونی بود، گفته است قرار دادن پلی استیشن 5 روی این وسایل نقلیه «از منظر تکنولوژی ممکن است». درهمین حال یاسوهیده میزونو، رئیس سرمایه‌گذاری مشترک دو شرکت اعلام کرد که فرایند تولید با محوریت قرار دادن محتوا در اولویت ایجاد شده است و انتظار می‌رود اولین خودروی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ وارد بازار ایالات متحده آمریکا شود.

کاوانیشی افزود: «برای لذت بردن از فضای وسیله نقلیه خود، باید آن را به فضایی تبدیل کنید که نیاز به رانندگی نداشته باشید. راه‌حل این قضیه رانندگی خودران (اتوماتیک) است».

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *