اخبار بازی

نسخه PC بازی Returnal در SteamDB لیست شد

به گزارش رسانه VGC نسخه PC بازی Returnal در دیتا بیس استیم قرار گرفته است و وبسایت SteamDB نیز که آپدیت‌های بک‌اند استیم را رصد می‌کند نیز این موضوع را تایید کرده است. ظاهرا بزودی شاهد معرفی این نسخه خواهیم بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از زمان عرضه بازی Horizon Zero Dawn برای پلتفرم PC تا به امروز، سونی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا سهمی در بازار فروش بازی روی این پلتفرم داشته باشد و حتی برخی از کاربران آن را مجاب کند که کنسول پلی استیشن ۵ را تهیه کنند. سال میلادی جاری یک سال شلوغ و پرکار برای سونی بود و علاوه بر عرضه دو انحصاری بزرگ و پرخرج برای PS5، عناوین زیادی را نیز راهی پلتفرم رایانه‌های شخصی کرد که God of War ،Marvel’s Spider-Man Remastered ،Uncharted: Legacy of Thieves Collection و Sackboy: A Big Adventure از جمله آن‌ها هستند. دو بازی محبوب دیگر از مجموعه پلی استیشن یعنی The Last of Us Part 1 و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز در آینده‌ای نزدیک در دسترس مخاطبان PC قرار می‌گیرند.

البته کار به اینجا ختم نمی‌شود. سران پلی استیشن بارها در اظهار نظرات خود گفته‌اند قصد دارند با تمام توان روی پلتفرم PC سرمایه گذاری کنند و برای این پلتفرم برنامه‌ طولانی مدت دارند. در همین راستا ممکن است نسخه PC بازی Returnal نیز در دست ساخت باشد. پیشتر برخی اینسایدرها خبر عرضه این بازی برای رایانه‌های شخصی را داده بودند و حال رسانه معتبر VGC با بررسی دیتا بیس استیم، متوجه وجود فایل‌های بازی Returnal شده است. وبسایت SteamDB نیز که آپدیت‌های بک‌اند استیم را رصد می‌کند نیز این موضوع را تایید کرده است تا اعتبار این ادعا بیشتر شود.

هنوز این اطلاعات از سوی سونی تایید نشده اما، با توجه به شواهد موجود احتمال صحت آن‌ها بسیار بالا است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *