اخبار بازی

پخش تصاویر مفهومی جدید از ریمیک Splinter Cell

یوبیسافت درکنار انتشار تصاویر مفهومی جدید از ریمیک Splinter Cell، اعلام کرد قصد توسعه‌ی یک بازسازی عالی را دارد.

یوبیسافت در دسامبر سال گذشته اعلام کرد توسعه ریمیک اولین نسخه از سری Splinter Cell را با استفاده از موتور داخلی Snowdrop Engine خود آغاز کرده است. در ادامه یوبیسافت جزئیات بیشتری از این ریمیک را منتشر نکرد تا اینکه به‌تازگی اطلاعات و تصاویر جدیدی از آن را در اختیار طرفداران قرار داد. یوبیسافت در رویدادی که به مناسبت بیستمین سالگرد سری مخفی کاری اسپلینتر سل برگزار شد، مجموعه‌ای از تصاویر هنری ریمیک اولین نسخه بازی را به نمایش گذاشت که حضور سم فیشر را در مکان‌های مختلف این بازی نشان می‌دهند.

در ادامه توسعه‌دهندگان ریمیک Splinter Cell اطلاعات بیشتری در مورد روند بازسازی ارائه کردند. کریس اوتی، کارگردان خلاق یوبیسافت گفت: «ما در مراحل اولیه تولید و در حال نمونه‌سازی هستیم. ما نمی‌خواهیم در چیزی عجله کنیم و تمایل داریم مطمئن شویم که بازی را به خوبی می‌سازیم. درواقع باید همه چیز را به روش درست انجام دهیم و تجربه‌ای با کیفیت و فوق‌العاده را عرضه کنیم. ما برای مدتی در سکوت خواهیم بود؛ بنابراین می‌توانیم روی ساخت بهترین بازی ممکن تمرکز کنیم».

پوستر بازی Splinter Cell: Blacklist

درنهایت زاویان پورتر، معاون طراح مراحل، توضیح داد: «هدف ما این است که این بازسازی را در سطحی بالا توسعه داده و کیفیت آن را تا حد امکان افزایش دهیم. این ریمیک باید به ما کمک کند تا پایه خوبی برای آینده‌ی این مجموعه ایجاد کنیم».

اخیرا شرکت یوبیسافت فهرست نیازمندی شغلی جدید را منتشر کرد که اطلاعات آن نشان می‌دادند ریمیک Splinter Cell داری داستانی بازنویسی شده و به‌روزرسانی شده برای مخاطبان امروزی خواهد بود؛ این در حالی است که روح و مضمون بازی اصلی دست نخورده باقی خواهد ماند. همچنین اخیرا تایید شد که مدیر سابق این پروژه یعنی دیوید گریول، یوبی سافت را پس از یازده سال فعالیت ترک کرده است.

شما می‌توانید جدیدترین تصاویر هنری منتشر شده از ریمیک اسپلینتر سل را در ادامه مشاهده کنید.

نظر شما درباره‌ی تصاویر و اخبار جدید ریمیک اسپلینتر سل چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *