اخبار بازی

رده‌بندی سنی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در کره جنوبی

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در کشور کره جنوبی رده‌بندی سنی شده است.

تاکنون بازی‌های بزرگ بسیاری برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند و یکی از مهم‌ترین آن‌ها The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، اثر مورد انتظار شرکت نینتندو است. در اوایل سال جاری، شرکت Nintendo سرانجام نام رسمی نسخه‌ی بعدی سری The Legend of Zelda را اعلام کرد و زمان انتشار آن را برای ماه مه سال ۲۰۲۳ مشخص کرد. بااین‌حال برخی از طرفداران این سری نگران تأخیر در زمان عرضه‌ی آن هستند.

درحالی‌که باید دید شرکت نینتندو زمان عرضه‌ی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را به تعویق می‌اندازد یا خیر، اما جدیدترین اخبار بازی ممکن است امید طرفداران مجموعه‌ی افسانه زلدا را افزایش دهند. به گزارش وب‌سایت Gematsu در توییتر، بازی Tears of the Kingdom توسط کمیته رتبه‌بندی و نظارت بر بازی‌های ویدئویی کره جنوبی، رده‌بندی شده است. به نظر می‌رسد این اتفاق برای طرفداران مهم باشد؛ چرا که معمولا بازی‌های ویدئویی با نزدیک شدن به زمان انتشار خود رده‌بندی می‌شوند.

البته این گزارش نمی‌تواند سند محکمی برای عدم تأخیر زمان عرضه‌ی دنباله‌ی Breath of the Wild باشد؛ چرا که سازندگان این مجموعه، سابقه‌ی بسیار بدی در تأخیر بازی‌های در حال توسعه‌ی خود دارند. بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom قرار است در تاریخ ۱۲ مه ۲۰۲۳ (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *