اخبار بازی

آمار فروش مجموعه Gears of War بیش از 40 میلیون نسخه است

کمپانی نتفلیکس ضمن اعلام خبر ساخت فیلم و انیمیشن سریالی با اقتباس از فرنچایز محبوب، اعلام کرد آمار فروش مجموعه Gears of War در سراسر دنیا بیش از ۴۰ میلیون نسخه است. تاریخ انتشار فیلم و انیمیشن سریال هنوز مشخص نیست. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

طی روز‌های اخیر علاوه بر عرضه بازی‌های مورد انتظاری همچون گاد آو وار رگناروک و Call of Duty: Modern Warfare 2، آمار فروش مجموعه‌های بزرگ و کوچک زیادی از سوی ناشران و سازندگان اعلام شده‌ است. ظاهرا این بار نوبت به یکی از محبوب‌ترین عناوین انحصاری مایکروسافت یعنی Gears of War رسیده. شرکت نتفلیکس مدتی پیش اعلام کرد قصد دارد با همکاری مایکروسافت و استودیو The Coalition یک فیلم سینمایی بر اساس این مجموعه بسازد و انیمیشن سریالی آن را نیز تولید کند. مخاطبان هر دو پروژه گروه سونی بزرگسال هستند و ظاهرا خشونت عریان که یکی از ارکان مجموعه بازی‌ها است، در پروژه‌های سینمایی نیز حضور پررنگ دارد.

علاوه بر اعلام این خبر، نتفلیکس گفت آمار فروش مجموعه Gears of War بیش از ۴۰ میلیون نسخه است که نشان از جامعه بزرگ مخاطبان مجموعه و پتانسیل بالای آن دارد. در حال حاضر تنها این دو پروژه سینمایی و تلویزیونی رسما برای مجموعه Gears of War تایید شده‌اند و مشخص نیست مایکروسافت و استودیو The Coalition چه برنامه‌ای برای آینده این مجموعه دارند. برخی از گزارش‌ها خبر از ساخت و عرضه بازی Gears 6 می‌دهند. ظاهرا Coalition چندین متخصص موشن کپچر برای هر چه سینمایی‌تر شدن کمپین داستانی بازی استخدام کرده است.

از سوی دیگر مایکروسافت مدتی پیش یک نشان تجاری جدید را در دامنه این مجموعه به ثبت رساند که بنا بر گفته اینسایدرهای معتبر، این نشان تجاری مربوط نسخه ریمستر از سه‌گانه اصلی است. هنوز هیچ یک از این اخبار جنبه رسمی ندارند و سازندگان و مایکروسافت آن‌ها را تایید نکرده اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *