اخبار بازی

عبور تعداد بازیکنان Marvel’s Guardians of the Galaxy از ۸ میلیون نفر

با اعلام ایدوس مونترآل، تعداد بازیکنان Marvel’s Guardians of the Galaxy از ۸ میلیون نفر گذشته است.

به نظر می‌رسد بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy، جدیدترین اثر ابرقهرمانی استودیو ایدوس مونترآل به نقطه عطف جدیدی در تعداد بازیکنان رسیده است. طبق آمار منتشرشده، تعداد بازیکنان این بازی که بیش از یک سال پیش روی پی سی و کنسول‌های نسل هشتم و نسل نهم پلی استیشن و ایکس باکس عرضه شد، از ۸ میلیون نفر فراتر رفت.

فیل راجرز، مدیرعامل دو استودیوی کریستال داینامیکس و ایدوس مونترآل به رشد بازیکنان Marvel’s Guardians of the Galaxy اشاره کرد و توضیح داد که عرضه‌ی آن روی دو سرویس پلی استیشن پلاس و ایکس باکس گیم پس باعث جذب بازیکنان بیشتر شده است. راجرز در این‌باره گفت: «درواقع من پس از چند روزی که در مونترآل بودم، برگشتم. تیم به بازی‌هایی که ساخته‌ است، افتخار زیادی می‌کند. همچنین هیجان زیادی در مورد نحوه هدایت مالی این محصولات در واحد تجاری خودمان وجود دارد».

مبارزه نگهبانان کهکشان با دشمن فضایی در بازی Guardians of the Galaxy

درنهایت باید منتظر ماند و دید که باتوجه‌به این تعداد بازیکن جذب‌شده به بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy، آینده‌ی آن چگونه رقم خواهد خورد. شرکت ناشر در سال گذشته اعلام کرد فروش این بازی کمتر از حد انتظار بوده است. همچنین گزارش‌ها نشان می‌دادند اسکوئر انیکس بابت توسعه‌ی Marvel’s Guardians of the Galaxy و Marvel’s Avengers بیش از ۲۰۰ میلیون دلار ضرر کرده است.

در همان زمان استودیو ایدوس مونترآل اعلام کرد از عملکرد خود پشیمان نیست و در ادامه فرانسوا دوگاس، کارگردان خلاق ایدوس توضیح داد که تیم توسعه تمام تلاش خود را به کار گرفت، اما این نتیجه به واقعیت بازار مربوط است. با وجود مالکیت مارول توسط دیزنی، اگر قرار باشد دنباله‌ای برای بازی نگهبانان کهکشان ساخته شود، احتمالا تأیید دیزنی ضروری خواهد بود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *