اخبار بازی

فروش نسخه فیزیکی God of War Ragnarok در انگلیس بالاتر از الدن رینگ و Modern Warfare 2

آمار فروش نسخه فیزیکی بازی God of War Ragnarok در بریتانیا، بعد از FIFA 23، بالاترین رتبه را در سال ۲۰۲۲ در اختیار داشته و به رکورد سریع‌ترین فروش تاریخ این مجموعه دست پیدا کرد.

براساس گزارش GfK، فروش نسخه فیزیکی بازی God of War Ragnarok در انگلستان بالاتر از بازی‌هایی مانند Elden Ring و Modern Warfare 2 بوده و شرایط بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. انحصاری جدید سونی از نظر آمار فروش نسخه فیزیکی در سال ۲۰۲۲ فقط پایین‌تر از FIFA 23 قرار می‌گیرد. طبق این گزارش، ۸۲ درصد فروش فیزیکی بازی Ragnarok روی PS5 انجام شده ۱۸ درصد متعلق به کاربران پلی استیشن 4 است.

لازم به ذکر است که عرضه‌ی بازی‌هایی مانند Call of Duty Modern Warfare 2 به‌طور قابل توجهی به‌صورت دیجیتالی صورت گرفته و اگر آمار فروش بازی‌ها ازطریق دانلود دیتا را در نظر بگیریم، شاید بازی جدید خدای جنگ دیگر دومین بازی پرفروش سال نباشد؛ البته تا اینجای کار که تنها یک هفته از آغاز عرضه آن می‌گذرد.

آترئوس در بازی God of War Ragnarok

باندل جدید PS5 که در زمان عرضه این بازی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت هم تأثیر بسزایی در بالا رفتن آمار فروش دیجیتالی God of War Ragnarok داشته و ۱۲ درصد از این آمار را به خود اختصاص داده است. مثلا این باندل ۶۰ درصد کل کنسول‌های PS5 که در این هفته در بریتانیا به فروش رفته را در بر می‌گیرد.

GfK در ادامه اعلام کرده که God of War Ragnarok با ادامه عملکرد درخشان خود در انگلستان به آمار سریع‌ترین فروش این مجموعه در UK دست پیدا کرده است. قبل از این بازی God of War سال ۲۰۱۸ این رکورد را در اختیار داشت.

God of War Ragnarok نامزد دریافت ۱۰ جایزه رویداد The Game Awards شده تا از این حیث هم رکورددار شود. Elden Ring و Horizon Forbidden West هر دو برای ۷ جایزه نامزد هستند.

اترئوس در کنار ابروگدا در بازی God of War Ragnarok

واران گیم در بررسی بازی God of War Ragnarok امتیاز کامل ۱۰ را به این بازی اختصاص داده است. در بخشی از بررسی این بازی به قلم صادق تواضعی می‌خوانیم: «می‌توان گفت God of War Ragnarok محصول بی عیب و نقصی است. همچنین با اثری طرف هستیم که از نظر بصری تجربه‌ای خیره‌کننده و چشم‌نواز را ارائه می‌دهد و موسیقی، نقش بسیار مهمی را در القای اتمسفر بازی ایفا می‌کند.»

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *