اخبار بازی

سومین بسته الحاقی Back 4 Blood پانزدهم آذر منتشر می‌شود

استودیو Turtle Rock با انتشار یک توئیت از جزئیات و اطلاعات مربوط به سومین بسته الحاقی Back 4 Blood رونمایی کرد. این بسته قرار است پانزدهم آذر ماه (ششم دسامبر) منتشر شود و محتوای جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی Back 4 Blood که دنباله معنوی مجموعه Left 4 Dead محسوب می‌شود به خوبی توانست جامعه مخاطبان خود را شناسایی و رضایت آن‌ها را جلب کند. طرفداران عناوین زامبی محور و شوتر تیمی با این بازی ارتباط برقرار کردند و آمار خوب فروش بازی نشان از رضایت آن‌ها دارد. بیش از یک سال از عرضه بازی می‌گذرد اما، سازندگان همچنین با ارائه بسته‌های گسترش دهنده و آپدیت‌های فنی از محصول خود پشتیبانی می‌کنند تا مخاطبان از تجربه بازی خسته نشوند. قرار است بزودی بسته گسترش دهنده جدیدی برای بازی منتشر شود و در همین راستا، سازندگان اطلاعات جدیدی را درباره آن منتشر کردند.

سومین بسته الحاقی Back 4 Blood پانزدهم آذر منتشر می‌شود. این بسته act 6 را به خط داستانی بازی اضافه می‌کند. شخصیت جدیدی به نام Jeff به جمع متحدین و همراهان مخاطب اضافه می‌شود. دو نوع دشمن جدید نیز در کنار هشت اسکین جدید برای شخصیت‌های بازی و دوزاده اسکین جدید برای سلاح‌های بازی همراه این بسته عرضه می‌شود.

دومین بسته الحاقی این عنوان یعنی Children of the Worm در ماه آگوست سال جاری عرضه شده که سلاح‌های جدیدی را در کنار act 5 خط داستانی بازی به آن افزوده بود. Back 4 Blood هم اکنون برای PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *