اخبار بازی

اعلام زمان اضافه شدن شخصیت Winter Soldier به بازی Marvel’s Avengers

استودیو کریستال داینامیکس تاریخ اضافه شدن شخصیت Winter Soldier به جمع قهرمانان بازی Marvel’s Avengers را اعلام کرد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیو کریستال داینامیکس اعلام کرد باکی بارنز که با نام مستعار Winter Soldier شناخته می‌شود، قرار است به‌عنوان یک شخصیت قابل بازی جدید در تاریخ ۸ آذر (۲۹ نوامبر) امسال به جمع انتقام جویان مارول بپیوندد. سرباز زمستان که به‌عنوان بخشی از محتوای به‌روز‌رسانی ۲.۷ به بازی Marvel’s Avengers می‌آید، توسط اسکات پورتر صداپیشگی شده است. شیوه‌ی مبارزه‌ی این قهرمان شامل آسیب زدن به دشمنان از راه دور و نزدیک می‌شود. استودیو سازنده علاوه‌بر توسعه‌ی درخت مهارت منحصر‌به‌فرد و توانایی‌های قهرمانانه، از انیمیشن‌های جدیدی برای سرباز زمستان استفاده می‌کند.

علاوه‌بر این، یک Heroic Mission Chain جدید برای این قهرمان در دسترس قرار خواهد گرفت و در آن سایر ابرقهرمانان به باکی بارنز کمک خواهند کرد تا با آسیب‌های گذشته‌ی خود مقابله کند. بازیکنان پس از کامل کردن این مأموریت لباس نمادین Winter Soldier را دریافت خواهند کرد.

Winter Soldier در کنار انتقام جویان بازی Marvel’s Avengers

استودیو کریستال داینامیکس در به‌روزرسانی ۲.۷ بازی Marvel’s Avengers یک Threat سطح امگا را در آزمایشگاه شبیه‌سازی AIM گنجانده است. در این آزمایشگاه، MODOK دوباره احیا شده است و تبدیل به یک تهدید جدید پس از پایان بازی برای بازیکنان خواهد شد. به‌گفته‌ی سازندگان، مأموریت آزمایشگاه AIM تقریبا به اندازه‌ی تهدید سطح امگای Family Reunion محتوا خواهد داشت و بازیکنان برای ورود به آن به سطح قدرت ۱۷۵ نیاز دارند. کامل کردن این مأموریت تجهیزات عادی و سطح بالا را به بازیکنان پاداش می‌دهد و سقف افزایش قدرت آن‌ها نیز تا ۱۸۵ ارتقا خواهد یافت.

کریستال داینامیکس جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی ۲.۷ را در روزهای آینده منتشر خواهد کرد. این توسعه‌دهنده قصد دارد در این به‌روزرسانی بازبینی‌های مداومی از قدرت قهرمانان بازی Marvel’s Avengers داشته باشد تا علاوه‌بر متعادل‌سازی، از عملکرد قدرتمند آن‌ها در مبارزه با دشمنان مطمئن شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی Marvel’s Avengers را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *