اخبار بازی

اضافه شدن Marvin the Martian در فصل دوم MultiVersus

استودیو پلیر فرست گیمز بخشی از محتوای جدید فصل دوم بازی MultiVersus را معرفی کرده است.

بازیکنان بازی MultiVersus اخیرا فصل دوم را شروع کرده‌اند که در آن استودیو پلیر فرست گیمز محتوای جدیدی به مانند بتل پس پیشرفته‌تر از قبل، فروشگاه درون بازی و آیتم‌های شخصی‌سازی را در دسترس قرار داده است. حال به‌تازگی در وب‌سایت رسمی MultiVersus، سازنده اعلام کرد شخصیت Marvin the Martian از سری Looney Tunes در فصل دوم به فهرست قهرمانان اضافه خواهد شد.

سازندگان MultiVersus هنوز جزئیات زیادی در مورد شخصیت Marvin the Martian منتشر نکرده‌اند، اما تایید شده است که ماروین سلاح منحصر‌به‌فرد Illudium Q-36 Explosive Space Modulator خود را به همراه خواهد داشت. علاوه‌بر این شخصیت، نقشه‌ی جدیدی با مضمون مجموعه‌ی Game of Thrones در فصل دوم به بازی اضافه می‌شود که در طراحی آن ترکیبی از نمادهای این سریال محبوب استفاده شده است. این نقشه دارای بخش‌های متعدد و پویا خواهد بود که نسبت به اتفاق‌های اطراف واکنش نشان می‌دهند.

درنهایت طرفداران MultiVersus می‌توانند منتظر رویدادی با مضمون فصل زمستان باشند. احتمالا در این رویداد شاهد انواع لباس‌ها با مضمون جشن کریسمس به همراه چالش‌هایی خواهیم بود که کامل کردن آن‌ها، ارز درون بازی برای خرید این لباس‌های Epic را در دسترس گیمر قرار می‌دهد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *