اخبار بازی

پخش تریلر جدید Horizon Call of the Mountain به مناسبت شروع پیش خرید بازی

استودیو گوریلا گیمز به مناسبت شروع پیش خرید بازی Horizon Call of the Mountain، تریلر جدیدی را پخش کرده است.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیو گوریلا گیمز با پخش یک تریلر اعلام کرد پیش خرید بازی واقعیت مجازی Horizon Call of the Mountain برای کنسول پلی استیشن VR2 شروع شده است. علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند هم‌اکنون با قیمت ۵۹.۹۹ پوند به پیش خرید این بازی در فروشگاه پلی استیشن بریتانیا بپردازند. بااین‌حال گوریلا گیمز اعلام کرد پیش‌سفارش بازی در سایر مناطق به‌زودی فعال خواهد شد.

بازی Horizon Call of the Mountain داستان شخصیت جدیدی به نام Ryas را روایت می‌کند که باید در سرزمین‌های Carja و Nora به ماجراجویی پرداخته و یک تهدید جدید برای Sundom را بررسی کنند. با مشاهده‌ی تریلر جدید می‌توان مکانیسم‌های مختلف گیم‌پلی سری هورایزن به مانند کوهنوردی، شکار هیولاهای روباتیک با کمان و سیستم Crafting را در بازی Horizon Call of the Mountain مشاهده کرد.

بازیکنان می‌توانند در این دنیای غنی با زاویه‌ی دید ۳۶۰ درجه به کاوش بپردازند و از کنترلرهای PlayStation VR2 Sense برای تعامل با محیط استفاده کنند. همچنین بازیکنان می‌توانند انتظار مأموریت‌ها، داستان‌ها و شخصیت‌های جدید به همراه چهره‌های آشنای سری هورایزن به مانند الوی را در این بازی واقعیت مجازی داشته باشند.

دانلود از آپارات

بازی Horizon Call of the Mountain قرار است در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۳ (۳ اسفند ۱۴۰۱) روی پلی استیشن VR2 عرضه شود. البته این عنوان تنها یکی از ۲۰ بازی در نظر گرفته شده برای این پلتفرم است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *