اخبار بازی

یکی از اعضای اصلی تیم سازنده فورتنایت به ناتی داگ ملحق شد

آقای آندرس هاوارد (Anders Howard)، یکی از اعضای اصلی و ارشد تیم سازنده فورتنایت در پروفایل شخصی خود در لینکدین اعلام کرد به استودیو ناتی داگ ملحق شده تا به آن‌ها در ساخت بازی چند نفره The Last of Us کمک کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

ناتی داگ از مدت‌ها پیش اعلام کرده پروژه بزرگ بعدی برای آن‌ها، بازی چند نفره بزرگی است که در جهان The Last of Us جریان دارد. مشخص نیست این بازی به صورت مستقل از The Last of us Part II عرضه می‌شود یا رایگان در اختیار دارندگان بازی قرار می‌گبرد. به طور کلی اطلاعات چندانی از این بازی در دسترس نیست. غیر از یک کانسپت آرت و مجموعه‌ای از اطلاعات کلی نظیر مستقل بودن داستان این عنوان از خظ داستانی اصلی مجموعه و وجود شخصیت‌های جدید، سازندگان از ارائه اطلاعات به صورت رسمی خودداری می‌کنند.

طی چند هفته اخیر شایعات و اطلاعات جدید به صورت غیر رسمی در فصای مجازی در حال تبادل بوده‌اند. به عنوان مثال آگهی جدید ناتی داگ خبر از Free 2 Play بودن این بازی می‌دهد. اخیرا نیز آقای آندرس هاوارد (Anders Howard)، یکی از اعضای اصلی و ارشد تیم سازنده فورتنایت در پروفایل شخصی خود در لینکدین اعلام کرد به استودیو ناتی داگ ملحق شده تا به آن‌ها در ساخت بازی چند نفره The Last of Us کمک کند. آقای هاوارد هفت سال و نیم در اپیک گیمز مشغول به کار بوده و طراح ارشد سیستم بازی، موقعیت وی بوده‌است. ایشان تحت عنوان طراح قواعد سیستم کسب درآمد بازی، به ناتی داگ ملحق شده‌است.

آقای هاوارد به عنوان مشاور تیم سازنده راکت لیگ و فال گایز نیز فعالیت داشته‌است. باید گفت با توجه به حضور آقای هاوارد در تیم سازنده، احتمال Free 2 Play بودن بازی بیش از قبل می‌شود.
سونی و ناتی داگ هنوز به صورت رسمی از این عنوان رونمایی نکرده‌اند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *