اخبار بازی

عبور فروش بازی Elden Ring از ۱۷.۵ میلیون نسخه

با اعلام بندای نامکو، فروش بازی الدن رینگ از ۱۷.۵ میلیون نسخه فراتر رفته است.

طبق گزارش اخیر شرکت بندای نامکو از عملکرد مالی خود در سه‌ماهه‌ی دوم سال مالی ۲۰۲۳، بازی Elden Ring استودیو فرام‌سافتور همچنان به فروش خوب خود در سراسر جهان ادامه می‌دهد. طبق اطلاعات رسمی منتشر شده، بازی الدن رینگ تا پایان سپتامبر ۲۰۲۲ به فروش بیش از ۱۷.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است. آخرین آمار فروش این بازی تا پایان ژوئن ۲۰۲۲ به فروش بیش از ۱۶.۶ میلیون نسخه اشاره داشت. بازی اکشن و نقش‌آفرینی الدن رینگ در فوریه امسال به بازار عرضه شد و توانست در کمتر از یک ماه به فروش بیش از ۱۲ میلیون نسخه در سراسر جهان برسد.

همچنین بندای نامکو اعلام کرد مجموع فروش بازی‌های جدید در نیمه‌ی اول سال مالی کنونی بیش از ۵.۴ میلیون نسخه بوده است که دو بازی Digimon Survive و Taiko Drum Master در این آمار نقش پررنگی داشته‌اند.

چند اسب در محیط بازی Elden Ring

باتوجه‌به موفقیت بازی Elden Ring، احتمالا فرام‌سافتور در حال توسعه‌ی محتوای الحاقی قابل‌توجه برای آن باشد. به‌تازگی کاوشگران داده‌های این بازی به اطلاعات جدیدی دست یافته‌اند؛ از جمله احتمال انتشار یک DLC که محتوای تازه از جمله ۳۰ منطقه‌ی جدید باس‌فایت و پشتیبانی از فناوری رهگیری پرتو را به بازی اضافه می‌کند.

بااین‌حال شرکت ناشر بندای نامکو و استودیو فرام‌سافتور تاکنون در حال توسعه بودن این DLC را تایید نکرده‌اند. بااین‌حال تیم سازنده تاکنون به‌روزرسانی‌های متعددی را برای Elden Ring منتشر کرده است که آخرین آن علاوه‌بر ویژگی‌های جدید و تغییرات در تعادل گیم‌پلی، شامل یک مقیاس‌بندی جدید و مجزا برای آسیب‌پذیری در بخش PvP بود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *