اخبار بازی

Wo Long: Fallen Dynasty نسبت به سری Nioh جهان آزادتری دارد

به‌گفته‌ی تیم نینجا، بازی Wo Long: Fallen Dynasty نسبت به سری Nioh جهان آزادتری برای کاوش را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد.

بازی Rise of the Ronin که قرار است در سال ۲۰۲۴ میلادی به‌صورت انحصاری روی کنسول PS5 عرضه شود، اولین تجربه‌ی ساخت یک اثر جهان-باز برای استودیو تیم نینجا به شمار می‌آید. بااین‌حال این استودیو در آینده‌ای نزدیک یک بازی سولزلایک، اکشن و نقش‌آفرینی جدید به نام Wo Long: Fallen Dynasty را عرضه می‌کند که قرار است به مانند سری Nioh، یک اثر خطی مبتنی بر مأموریت باشد. اما به نظر می‌رسد که دنیای Wo Long گسترده‌تر و آزادتر از سری Nioh توسعه می‌یابد.

به‌تازگی فومیهیکو یاسودا و ماسائاکی یاماگیوا، تهیه‌کنندگان بازی Wo Long: Fallen Dynasty در مصاحبه با مجله‌ی Wccftech در مورد ساختار جهان بازی توضیح دادند که اگرچه دنیای Wo Long به مانند آثار قبلی استودیو ساختاری مبتنی بر مأموریت‌ خطی دارد، اما به‌صورت کلی یک بازی آزادتر نسبت به سری Nioh خواهد بود. به‌گفته‌ی تهیه‌کنندگان، دنیای بازی Wo Long با چشم‌اندازهای عظیم، منظره‌های منحصر‌به‌فرد و گسترده که قلعه‌های بزرگی را در خود جای داده‌اند، تمایل بازیکنان به کاوش در مناطق مختلف را با دلایل گوناگون افزایش می‌دهند.

مبارزه با ببر اهریمنی در بازی Wo Long

سازندگان بازی Wo Long در ادامه افزودند: «Wo Long: Fallen Dynasty نسبت به سری Nioh بازتر است که نه‌تنها به‌دلیل اضافه شدن مکانیسم‌هایی به مانند پرش بوده، بلکه دلیل دیگر آن جریان داشتن بازی در چین است. ما می‌خواستیم به بازیکنان احساس حضور در یک مکان بسیار بزرگتر با چشم‌اندازهایی گسترده، منظره‌های منحصر‌به‌فرد و قلعه‌های عظیمی را بدهیم که همگی یادآور ویژگی‌های چین هستند.

بازی Wo-Long همچنان به مانند Nioh مبتنی بر مأموریت است. زیرا ما می‌خواستیم بازیکنان روی گیم‌پلی اکشن و نبردهایی شدید با کمترین حواس‌پرتی ممکن تمرکز کنند. حتی با وجود این، باز هم بازیکنان دلایل زیادی برای اکتشاف در مراحل خواهند داشت. چرا که رسیدن به پرچم‌های مختلف تا حد امکان برای استفاده در سیستم Morale بسیار مهم است. بنابراین حتی اگر Wo Long: Fallen Dynasty یک بازی جهان باز نباشد، بازیکنان همچنان می‌توانند به کاوش در مراحل بپردازند و برای آن پاداش دریافت کنند».

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *