اخبار بازی

کوین کانروی صدا پیشه بتمن در سه‌گانه بتمن آرکام درگذشت

شب گذشته آقای، کوین کانروی (Kevin Conroy) صداپیشه مجرب و مطرح در سن ۶۶ سالگی بر اثر بیماری درگذشت. ایشان به مدت سی سال صدا پیشه بتمن در مجموعه‌های تلویزیونی، انیمیشن و بازی‌های ویدیویی بودند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

شب گذشت اقای کوین کانروی، صداپیشه نام آشنا و محبوب در میان طرفداران جهان D.C درگذشتند. ایشان بیش از سی سال با کمپانی D.C مشغول همکاری بودند و درپروژه‌های زیادی وظیفه صداپیشگی شخصیت بتمن را بر عهده داشتند. از پروژه‌های ویدیو گیمی ایشان می‌توان به سه‌گانه بتمن آرکام، مجموعه Injustice و آخرین پروژه ایشان Multiversus اشاره کرد. خبر فوت ایشان را خانم Diane Pershing، صداپیشه شخصیت Poison Ivy در انیمیشن سریالی بتمن اعلام کردند.

خانم Pershing در بیانیه خود نوشتند: “یک خبر بسیار بد دارم. کوین کانروی دوست داشتتنی، صدا پیشه بتمن امروز فوت شد. وی برای مدت طولانی با بیماری دست و پنجه نرم می‌کرد اما، حتی در این شرایط نیز زمان خود را صرف حضور در رویدادهای کمیک کان می‌کرد تا در کنار طرفداران حضور داشته باشد. بدون شک همه برای او دلتنگ می‌شوند. نه فقط ما که همکار وی بودیم، بلکه طرفداران در سراسر دنیا نیز در فقدان بتمن خواهند بود.”

آقای کانروی علاوه بر شخصیت بتمن، سابقه حضورهای دیگر نیز در پروژه‌های ویدیو گیمی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به  Crusaders of Might and Magic ،Jak & Daxter: The Precursor Legacy و Max Payne 2: The Fall of Max Payne اشاره کرد. کانروی اواخر این ماه وارد سن ۶۷ سالگی می‌شد. آخرین پست وی در شبکه‌های اجتماعی مربوط به تعطیلات هالووین است که ایشان در یک توئیت برای طرفداران آرزوی لحظات خوشی در هالووین داشتند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *