اخبار بازی

نسخه VR بازی No Man’s Sky هم زمان با PS VR 2 منتشر می‌شود

استودیو Hello Games رسما تایید کرد نسخه VR بازی No Man’s Sky هم زمان با PS VR 2 منتشر می‌شود و از همان روز مخاطبان می‌توانند به تجربه این نسخه که سازندگان آن را یک تجربه کاملا جدید توصیف می‌کنند، مشغول شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

سونی از معدود شرکت‌هایی است که همچنان به آینده تکنولوژی واقعیت مجازی در صنعت بازی‌های ویدیویی امیدوار است و با عرضه نسل جدید هدست‌های واقعیت مجازی خود با نام Playstation VR 2 و محیا ساختن چندین بازی هیجان انگیز به عنوان لانچ تایتل، نشان داده در این مسیر ثابت قدم است. یکی از چندین بازی‌ شناخته شده‌ای که قرار است در کنار نسخه VR بازی Resident Evil Village و دیگر بازی‌های مطرح برای PS VR 2 عرضه شود، محصول استودیو هلو گیمز است. سازندگان این نسخه را در مقایسه با نسخه اصلی بازی No Man’s Sky، یک تجربه کاملا جدید توصیف می‌کنند. اما پرسش برای طرفداران اینجاست: چه زمانی می‌توان به تجربه این بازی مشغول شد؟

صفحه نسخه VR بازی No Man’s Sky در PS Store فوریه سال ۲۰۲۲ را نشان می‌دهد که طبعیتا چنین امری امکان پذیر نیست. در نتیجه رسانه یوروگیمر با سران Hello Games ارتباط گرفته تا از تاریخ دقیق عرضه آپدیت VR مطلع شود. سازندگان تایید کردند این آپدیت روز ۲۲ام فوریه سال ۲۰۲۳ یعنی هم زمان با عرضه هدست PS VR 2 در دسترس قرار می‌گیرد تا مخاطبان بتوانند بلافاصله به تجربه آن مشغول شوند. آپدیت نسخه واقعیت مجازی بازی برای افرادی که پیشتر نسخه پلی استیشن ۴ را تهیه کرده‌اند، رایگان است.

سونی هدست واقعیت مجازی PS VR 2 را سوم اسفند (۲۲ام فوریه ۲۰۲۳) با قیمت ۵۵۰ دلار در سراسر دنیا عرضه می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *