اخبار بازی

معرفی بازی Control 2 برای کنسول‌های نسل نهمی و کامپیوتر

شرکت رمدی دنباله‌ی بازی Control برای عرضه روی پی سی و کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس معرفی کرد.

به‌تازگی شرکت رمدی اینترتینمنت پس از چندین ماه صحبت در مورد پروژه‌ی Codename Heron خود که قرار است از بازی Control بزرگ‌تر باشد، تایید کرد این پروژه همان Control 2 است. این پروژه یک دنباله‌ی کامل برای بازی کنترل به حساب می‌آید که قرار است با همکاری شرکت ۵۰۵ گیمز روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این پروژه در حال حاضر در مرحله‌ی طراحی مفهومی قرار دارد و با استفاده از موتور نورث‌لایت رمدی توسعه می‌یابد.

رمدی بودجه‌ی اولیه ۵۰ میلیون یورویی برای ساخت این بازی اختصاص داده است و خود مالکیت این IP را حفظ می‌کند. بااین‌حال سرمایه‌گذاری‌ها در بازاریابی، توسعه و پشتیبانی پس از انتشار بازی به همراه هرگونه درآمد خالص آتی، به‌طور مساوی بین دو شرکت رمدی و ۵۰۵ گیمز تقسیم خواهد شد. شرکت رمدی قصد دارد خود نسخه‌ی پی سی بازی را منتشر کند و شرکت ۵۰۵ گیمز نسخه‌های کنسولی را به بازار عرضه خواهد کرد. در ادامه می‌توانید شاهد اولین تصویر مفهومی بازی Control 2 باشید:

اولین کانسپت آرت بازی Control 2

رامی و رفی گالانته، از مدیران شرکت Digital Bros Group در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفتند: «ما هیجان‌زده هستیم که همکاری خود را با رمدی عمیق‌تر کنیم و داستان موفقیت بازی Control را با هم ادامه دهیم. از زمان عرضه‌ی این بازی در سال ۲۰۱۹، کنترل بیش از سه میلیون نسخه فروخته است. Control بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری شرکت ۵۰۵ گیمز تاکنون به شمار می‌آید؛ بنابراین این پروژه جایگاه ویژه‌ای در قلب ما دارد. ما از کل جامعه بازیکنان سپاسگزاریم که کنترل را به یک بازی با عمر طولانی‌ و دوست‌داشتنی تبدیل کرده‌اند. ما حتی برای انتشار نسخه‌ی دوم هیجان‌زده‌تر هستیم».

از دیگر پروژه‌های در حال ساخت رمدی می‌توان به نام رمزی Vanguard اشاره کرد که یک بازی چندنفره‌ی رایگان بوده و با همکاری شرکت تنسنت ساخته می‌شود. پروژه‌ی رمزی بعدی Condor بوده و قرار است یک نسخه‌ی چندنفره PvE از بازی Control باشد و در آینده روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین بازی Alan Wake 2 توسط رمدی در حال توسعه بوده و قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن‌ را با واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *