اخبار بازی

احتمال عرضه بازی Bloodlines 2 در سال ۲۰۲۳

مدیرعامل پارادوکس اینتراکتیو در جریان مصاحبه‌ای گفته ممکن است بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 که بارها تأخیر خورده، بالاخره در سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 اثری است که از زمان معرفی در فروردین ۱۳۹۸ بارها با تأخیر رو‌به‌رو شده است و طرفداران مدت زیادی است که منتظر آن هستند. حال فردریک وستر، مدیرعامل پارادوکس اینتراکتیو گفته احتمال دارد این بازی بالاخره در سال ۲۰۲۳ عرضه شود. او گفته روند توسعه این بازی خون‌آشامی به خوبی در حال پیش‌روی است:

«حس خیلی خوبی درمورد Bloodlines 2 وجود دارد و احتمال می‌رود که بتوانیم به‌زودی تاریخ عرضه‌ای برای آن مشخص کنیم. حس می‌کنیم که بازی در دست افراد بسیار خوبی قرار دارد و با چیزی که از آن دیده‌ایم، به‌شدت راضی هستیم». او در ادامه افزود غیرممکن نیست که این اثر زمانی در سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 ابتدا توسط استودیو Hardsuit Labs در دست ساخت بود؛ هرچند شرکت پارادوکس تصمیم گرفت استودیوی دیگری برای پیش‌برد این پروژه استخدام کند. درحالی‌که نمی‌دانیم این پروژه در دستان چه تیمی است، اما شرکت نامبرده قبلا گفته بود از پیشرفت این پروژه تا آن زمان راضی است.

این بازی به خاطر مشکلات متعدد مرتبط با پروژه تقریبا در حال لغو شدن بود؛ هرچند خوشبختانه این سرنوشت شوم نصیب این اثر نشد و روند ساخت بازی همچنان ادامه دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *