اخبار بازی

اشاره به نسخه پی سی Returnal در به‌روزرسانی داده‌ های استیم

به نظر می‌رسد به‌روزرسانی‌های داده‌های استیم به نسخه‌ی کامپیوتر بازی Returna اشاره دارند.

شرکت سونی در سال ۲۰۲۲ بازی‌های انحصاری زیادی از جمله گاد آف وار، Marvel’s Spider-Man Remastered ،Uncharted: Legacy of Thieves Collection و Sackboy: A Big Adventure را روی پلتفرم پی سی منتشر کرد و تایید شده است که دو بازی The Last of Us Part 1 و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز در آینده روی کامپیوترها در دسترس قرار خواهند گرفت.

حال یکی دیگر از بازی‌های موفق و انحصاری پلی استیشن که تاکنون گزارش‌های زیادی درباره‌ی عرضه‌ی آن روی پی سی پخش شده، بازی Returnal از استودیو هوس‌مارک است. در گذشته بررسی داده‌های استیم نشان می‌داد احتمالا این بازی با نام رمزی Oregon در پایگاه SteamDB ثبت شد. از آن زمان، چند به‌روزرسانی دیگر برای داده‌های این بازی در استیم منتشر شدند که به شایعه‌ی عرضه‌ی آن روی پلتفرم PC قوت بخشیدند.

اسکرین‌شات‌هایی از بخش فوتو مد بازی Returnal

به گزارش وب‌سایت VGC، صفحه‌ی بازی Returnal در SteamDB به‌تازگی چند به‌روزرسانی دریافت کرد و نکته‌ی جالب این است که در بعضی از آن‌ها نام اصلی بازی به‌صورت مستقیم ذکر شده است. پیش از این، صفحه‌ی مورد نظر به نام مستعار Oregon اشاره داشت اما در به‌روزرسانی‌های اخیر نام ریترنال آورده شد.

در ماه سپتامبر، در ارائه‌ی GDC که توسط استودیو هوس‌مارک و شرکت Sony برگزار شد، یک بیلد از نسخه‌ی کامپیوتر بازی Returnal مشاهده شد. اندکی پس از آن، ویدیویی توسط سونی پخش شد که گزینه‌های گرافیکی نسخه‌ی پی سی بازی ریترنال را نشان می‌داد. بااین‌حال این ویدیو بلافاصله حذف شد. بازی Returnal در حال حاضر به‌طور انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی تجربه‌ی اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *