اخبار بازی

عرضه بازی God of War Ragnarok برای PS4 باعث محدود شدن تیم سازنده نشده‌است

اعضای استودیو سانتا مونیکا در جدیدترین اظهار نظر خود اعلام کردند عرضه بازی God of War Ragnarok برای PS4 به هیچ عنوان باعث نشده آن‌ها در زمان ساخت محدود شوند یا به اهداف تعیین شده دست نیابند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

عرضه بازی‌های به صورت میان نسلی بسیار میان مخاطبان به بدنامی و شکست پروژه محبوب شهرت دارد. دلایل زیادی برای این دیدگاه مخاطبان وجود دارد اما، یکی از اصلی‌ترین آن‌ها این است معمولا دو نسخه از حیث عملکرد بسیار با یکدیگر متفاوت هستند. معمولا نسخه‌ای که روی پلتفرم ضعیف‌تر اجرا می‌شود از ایرادات فنی متعدد رنج می‌برد و ابدا تجربه آن با تجربه بازی روی کنسول‌های فعلی قابل مقایسه نیست. سایرپانک ۲۰۷۷ همچنان با مشکلات فنی بویژه روی کنسول‌های PS4 و Xbox One در چالش است. البته این بدان معنا نیست که نمونه‌های موفق از عرضه بازی‌ها به صورت میان نسلی وجود ندارد. مشهورترین مورد اخیر، الدن رینگ را می‌توان به عنوان مثال مطرح کرد. سازندگان بازی گاد آو وار رگناروک نیز بارها اعلام کرده‌اند از ابتدا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا مشکلات معمول عرضه میان نسلی گریبان‌گیر پروژه آن‌ها نشود.

آقای برنو ولازکوئز (Bruno Velazquez)، کارگردان بخش انیمیشن بازی‌ گاد آو وار رگناروک اخیرا با رسانه Eurogamer مصاحبه‌ای داشته و در گفت و گو با این رسانه اعلام کرده که با توحه به اینکه از زمان آغاز روند ساخت، عرضه بازی God of War Ragnarok برای PS4 قطعی بوده، تیم سازنده تلاش کرده تمامی جنبه‌های بازی، از روایت داستان گرفته تا بخش فنی “یکی از بهترین‌ها روی PS4” باشد و تمامی برتری‌های فنی که نسخه نسل فعلی نسبت به PS4 دارد تنها یک تجربه بی‌نظیر را حتی بهتر می‌کند.

بازی گاد آو وار رگناروک هجدهم آبان ماه (نهم نوامبر) برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *