اخبار بازی

جدیدترین آمار از تعداد بازیکنان Fallout 76

بااعلام رسمی شرکت بتزدا، مجموع تعداد بازیکنان Fallout 76 تا امروز به‌بیش‌از ۱۳ میلیون نفر رسیده است.

بازی Fallout 76 یکی از سخت‌ترین و بدترین عرضه‌های چندسال اخیر در صنعت گیمینگ را داشته است. بازی نقش‌آفرینی و آنلاین شرکت بتزدا به‌شدت موردانتقاد کاربران و منتقدان قرار گرفت و بازگشت دوباره آن امری بعید محسوب می‌شد. اما بتزدا این اثر را فراموش نکرد و بامحتوای جدید، آپدیت‌ها و رفع مشکلات به‌شکل پیوسته از آن پشتیبانی به‌عمل آورد. حال این شرکت دارد نتایج این پشتیبانی طولانی‌مدت را می‌لیند.

بازگشت دوباره Fallout 76 در تعداد بازیکنان آن و برگشت تدریجی اعتبار آن هم منعکس شده است. درواقع بتزدا به‌مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی فرانچایز فال‌اوت، اعلام کرده است Fallout 76 از زمان عرضه در نوامبر ۲۰۱۸ (آذر ۱۳۹۷) توانسته تاکنون بیش‌از ۱۳ میلیون بازیکن جذب کند؛ عددی که در نوع خود خیره‌کننده به نظر می‌رسد. درزمان عرضه این بازی هرگز تصور نمی‌شد فال‌اوت ۷۶ تااین‌زمان پابرجا بماند؛ چه‌برسد که مجموع تعداد افرادی که آن را تجربه کرده‌اند، از ۱۳ میلیون نفر فراتر برود.

این اثر درهمین سال میلادی محتویات Expedition جدیدی بانام The Pitt منتشر کرد که بازیکنان را به‌شهری می‌برد که روی بقایای پس از بمب اتم پیتسبرگ ساخته شد. حتی در بخشی از رویداد فصلی بازی شاهد اضافه‌شدن آدم‌فضایی‌ها به‌این اثر بودیم! همچنین Double Eleven، سازنده بازی Rust درحال‌ساخت محتوای جدید برای این اثر است و به‌نظر بتزدا هم همچنان قصد پشتیبانی از بازی را برای سال‌های آتی دارد.

درمورد خود فرانچایز Fallout، تاد هاوارد از استودیو بتسدا گفته است که سازنده پس از عرضه Starfield و The Elder Scrolls VI تمرکز خود را به فال‌اوت منتقل خواهد کرد؛ یعنی حداقل تا چندسال آینده خبری از فال‌اوت جدید نخواهد بود. همچنین گزارش‌هایی راجع به مایکروسافت ادعا کرده‌اند که این شرکت چند بحث مقدماتی داخلی درمورد دنباله Fallout: New Vegas داشته است.

بازی Fallout 76 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان دردسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *