اخبار بازی

آمار مخاطبان بازی Cyberpunk 2077 به صورت روزانه بیش از 1 میلیون نفر است

پس از نزدیک به دو سال از گذشت عرضه فاجعه بار، ظاهرا آپدیت‌ها تاثیر بسزایی روی آمار مخاطبان بازی Cyberpunk 2077 داشته و این عنوان طی هفته گذشته به صورت روزانه بیش از یک میلیون مخاطب داشته است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

ظاهرا از نمایش اولین تریلر بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ سال‌ها گذشته و کمتر کسی دورانی را به خاطر می‌آورد که مخاطبان در حسرت کسب اطلاعات بیشتر از این بازی یا مشاهده نمایش جدیدی از آن بودند. این بازی دسامبر ۲۰۲۰ با کوله باری از پاگ و ایرادات فنی روانه بازار شد و بویژه در نسخه‌های کنسولی یک تجربه غیر قابل تحمل و رقت بار را برای مخاطبان رقم زد. سازندگان ضمن عذرخواهی از مخاطبان، وعده دادند در اسرع وقت اقدام به رفع این ایرادات کنند و حتی یک Roadmap کامل از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای عرضه آپدیت‌ها و پچ‌ها نیز در اختیار طرفداران قرار دادند. اکنون نزدیک به دو سال از عرضه بازی می‌گذرد و هر چند نسخه‌ نسل هشتمی بازی هنوز تا مرحله‌ای که بتوان آن را قابل تجربه نامید، فرسنگ‌ها فاصله دارد اما، دیگر نسخه‌ها به یک پایدار نسبی رسیده‌اند و مواجه با باگ و گلیچ مانند قبل متداول نیست. ظاهرا بالاخره مخاطبان در حال آشتی با سازندگان ویچر هستند و این مسئله در آمار افرادی که اخیرا به تجربه بازی مشغول شده‌اند، مشهود است.

استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت رد در توئیت اخیر خود ضمن قدردانی بابت مسئله، اعلام کرد طی هفته گذشته آمار مخاطبان بازی Cyberpunk 2077 به صورت روزانه بیش از ۱ میلیون نفر بوده‌ است. این آمار شامل افرادی که پیشتر بازی را تهیه کرده‌اند به همراه افرادی که برای اولین بار این بازی را تجربه می‌کنند، می‌شود. همانطور که پیشتر اشاره شد محبوبیت بازی به لطف آپدیت‌ها و پچ‌ها اساسی، معرفی بسته الحاقی و از همه مهم‌تر انتشار انیمه  Cyberpunk: Edgerunners بیشتر از همیشه است.

سایبرپانک ۲۰۷۷ هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *