اخبار بازی

نظرخواهی کریستال داینامیکس از کاربران درمورد Legacy of Kain

استودیو کریستال داینامیکس که به‌تازگی مالکیت مجموعه بازی Legacy of Kain را به‌دست آورده است،درحال نظرخواهی از کاربران درمورد این مجموعه است.

کریستال داینامیکس نظرخواهی جدیدی را شروع کرده که نام آن «نظرسنجی مجموعه Legacy of Kain» است و هدف آن گرفتن بازخورد از بازیکنان درمورد این مجموعه است. بسیاری از سوالات این نظرخواهی مربوط‌به آینده این مجموعه است؛ به‌خصوص اینکه بازیکنان دوست دارند این سری چگونه بازگردد. آیا به ساخت ریمیک آن علاقه دارید و اگر اینطور است، کدام نسخه از مجموعه؟ یا یک ریمستر از یک یا چند اثر سری، یا حتی ریبوت آن و حتی به ادامه سری از جایی که تمام شده بود، اشاره شده است.

اگر دوست دارید درمورد آینده این مجموعه نظر دهید، این نظرسنجی را از این لینک تکمیل کنید. استودیو کریستال داینامیکس که به‌تازگی از شرکت اسکوئر انیکس جدا و توسط گروه امبریسر خریداری شده و هم‌اکنون بخشی از این گروه است، به‌تازگی مالکیت مجموعه Legacy of Kain را در اختیار گرفته است.. علاوه‌براین مجموعه، مالکیت Tomb Raider هم به آن‌ها منتقل شده است.

انتشار این نظرخواهی به‌این سرعت حاکی‌از آن است که استودیو کریستال داینامیکس به‌طور جدی درحال فکر کردن به‌بازگرداندن این مجموعه است؛ اما احتمالا هنوز تصمیم قطعی نگرفته در مورد نحوه بازگشت این مجموعه نگرفته است. به‌هرصورت این نظرسنجی می‌تواند خبری خوش برای طرفداران قدیمی Legacy of Kain باشد؛ مجموعه‌ای که مدت زیادی است از آن نسخه جدیدی منتشر نشده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *