اخبار بازی

مواجهه برخی از بازیکن‌ها با مشکل در سیستم تأیید تلفن همراه Overwatch 2

برخی از بازیکن‌ها از سیستم تأیید تلفن همراه بازی Overwatch 2 شکایت دارند که جهت مبارزه با تقلب و رفتارهای آزاردهنده مورد استفاده قرار گرفته است.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که سیستم تازه تأیید تلفن همراه بازی Overwatch 2 برای برخی از بازیکن‌ها به‌درستی کار نمی‌کند. تمام گیمرها در همه‌ی پلتفرم‌ها از زمان عرضه‌ی اورواچ ۲ در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) باید برای تجربه‌ی بازی یک شماره تلفن به حساب کاربری بتل.نت خود اضافه و آن را تأیید کنند.

شرکت بلیزارد درباره‌ی این اقدامات امنیتی گفت: «این لایه امنیتی اضافی راه‌حل آزموده‌شده‌ای برای مبارزه با تقلب و رفتارهای مخرب است که بیشتر شما را از داشتن تجربه‌ی بد با بازیکن‌ها محافظت می‌کند». اما همان‌طور که رسانه PCGamesN گزارش می‌دهد، بسیاری از بازیکن‌ها در افزودن شماره تلفن به حساب خود با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

برخی از بازیکن‌ها با یک پیام از سوی سیستم مواجه می‌شوند که به آن‌ها می‌گوید شماره‌ی تلفن مورد نظرشان قبلا توسط کاربر دیگری استفاده شده است. برخی از گیمرها نیز ادعا می‌کنند که کدهای تأیید را ازطریق پیامک دریافت نمی‌کنند. شرکت بلیزارد می‌گوید که این اقدام درکنار جنبه‌های امنیتی برای بازداشتن کاربرها از اسمورفینگ انجام شده است که در آن بازیکن‌های باتجربه از یک حساب ثانویه برای رویارویی با بازیکن‌های دارای مهارت کمتر استفاده می‌کنند.

شرکت Blizzard اخیرا از قهرمان جدیدی برای بازی Overwatch 2 با نام Kiriko رونمایی کرد و نحوه‌ی کار بتل پس رایگان بازی را شرح داد. تهیه‌ی بتل پس پولی ۱۰۰۰ سکه‌ی اورواچ (معادل ۱۰ دلار) هزینه خواهد داشت که می‌توان آن را به‌طور مستقیم خریداری کرد یا در طول زمان با انجام چالش‌های هفتگی، آن را به‌دست آورد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *